PracaGrupypl.praca.dyskusje › kiedy dokładnie zakończy sie moja umowa? :-)

  • 1. Data: 2006-03-26 17:08:21
    Temat: kiedy dokładnie zakończy sie moja umowa? :-)
    Od: "iwonsien" <i...@w...pl>

    Witam wszystkich.
    Chciałam Was o coś zapytać.
    Jestem zatrudniona na czas określony, umowę mam do końca roku. Mój okres
    wypowiedzenia to dwa tygodnie. Już wiem, że liczy się go od początku danego
    tygodnia, czyli wypowiedzenie musze złożyć do piątku tygodnia poprzedniego.
    I tutaj pojawia się pytanko.
    Czy te dwa tygodnie to są robocze tygodnie czy normalne? Może niejasno sie
    wyraziłam. Chodzi mi o to, ćzy umowa o pracę zakończy sie w piątek czy
    dopiero w niedzielę.
    Pozdrawiam ciepło.
    Iwona

  • 2. Data: 2006-03-26 17:37:11
    Temat: Re: kiedy dokładnie zakończy sie moja umowa? :-)
    Od: "fart" <a...@w...pl>

> [...]
    > Czy te dwa tygodnie to są robocze tygodnie czy normalne? Może niejasno sie
    > wyraziłam. Chodzi mi o to, ćzy umowa o pracę zakończy sie w piątek czy

    Tutaj jest prosto ... to stanowi kodeks pracy w poniższym art 30
    § 2.1. Okres wypowiedzenia umowy o pracę obejmujący tydzień lub miesiąc albo
    ich wielokrotność kończy się odpowiednio w sobotę lub w ostatnim dniu
    miesiąca.

    pozdrawiam
    fart

  • 3. Data: 2006-03-26 17:52:01
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Jasna i precyzyjna odpowiedź znajduje się w Kodeksie Pracy. Nie cytuję bo
    > podstawowy akt prawny dotyczący stosunku pracy więc każdy rozsądny
    > pracownik
    > z pewnością doskonale go zna.

    A mnie się Jotte nie podoba, że nie cytujesz aktów .... w tym wypadku .....
    o ile w poprzednim poście chciałem Ci bić brawo za odpowiedź ( i to na
    stojąco) tak teraz wylewam wiadro pomyj :)))))
    Nie bądź żyła daj chociaż nr art i paragrafu .....

    Nie wszyscy mają czas ochotę i chęć oraz umiejętności posługiwać się aktami
    ... niektórzy je robią w pełnym tego słowa znaczeniu, miast ślęczeć nad
    głupawkami prawnymi, które za pół roku pójdą w ciulam .... jak każdy w
    Polsce akt prawny
    a jak się zmnieni ekipa .. to może i dwa razy w roku się zmieni .... pacz
    ustawa o VAT ostatnimi laty :))) ...... i inne byble legislacyjne ..
    poprawiane na kolanie ... w dupe jeża ....

    pozdrawiam
    fart

  • 4. Data: 2006-03-26 18:32:29
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:e06hq7$81c$1@julia.coi.pw.edu.pl iwonsien
    <i...@w...pl> pisze:

> [...]
    > Czy te dwa tygodnie to są robocze tygodnie czy normalne? Może niejasno
    > sie wyraziłam. Chodzi mi o to, ćzy umowa o pracę zakończy sie w piątek
    Jasna i precyzyjna odpowiedź znajduje się w Kodeksie Pracy. Nie cytuję bo to
    podstawowy akt prawny dotyczący stosunku pracy więc każdy rozsądny pracownik
    z pewnością doskonale go zna.

    Jotte

  • 5. Data: 2006-03-26 19:05:24
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>