PracaGrupypl.praca.dyskusjekazdy narzeka na brak pracy tymczasem.... › Re: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
    From: "Pracodawca X" <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
    Date: Wed, 7 May 2003 14:17:55 +0200

    > Wydaje mi sie że nie powinieneś tak bardzo uogólniać jeśli chodzi o
    > narzekania bezrobotnych. Rzeczywście niektórzy tak szukaja i wybrzydzają
    > jakby wogóle nie chcieli znaleźć pracy, ale są tez tacy którym naprawdę
    > zależy a mimo to niemają tyle szczęcia lub znajomości czy sił. Ja np. mam
    > wykształcenie wyższe humanistyczne znam jezyk ang. bardzo dobrze i ciężko
    mi
    > cokolwiek znaleźć tylko dlatego, że nie mam dośwadczenia. A niestety nikt
    > nie chce mi dać chociaż szansy na zdobycie tego doświadczenia. Łapie się
> [...]

    Bezrobotni uogólniają pracodawców.... że wszyscy to banda wyzyskiwaczy....
    Tak zaglądam tutaj jako pracodawca co jakiś czas i stwierdzam, że aby
    przeczytać kilkanaście postów na w miarę ciekawy temat potrzebuję poświęcić
    na to kilkadziesiąt minut.... A i tak stwierdzam, że straciłem swój cenny
    czas.... wszyscy bezrobotni którzy tutaj wyklinacie spróbujcie założyć
    firmę, znaleźć klientów, wynegocjować ceny, zapewnić swoim pracownikom
    stanowiska pracy, płacić za ich prywatne rozmowy telefoniczne, udostępniać
    im internet żeby mogli czytać godzinami listy dyskusyjne o pracy i
    uciśnionym gatunku bezrobotnego...

    Ja jak miałem problem ze znalezieniem pracy to założyłem własną firmę i
    jakoś nie przeskadzała mi biurokracja urzędów, opłaty ZUS i potrzeba
    inwestowania - tylko że trzeba chociaż trochę chcieć. I Zawalić dla własnego
    biznesu kilka nocy i dni aby wymyślić potrzebny nowatorski produkt-usługe
    (bo jak będziecie powtarzać to co ktoś inny zrobił to zawsze będziecie ci
    drudzy w kolejce.....) i potem załatwić wszystko samemu.... wtedy może
    zrozumiecie "bezrobotni/bez pomysłu", że pracodawca odwala za Was 90% roboty
    związanej z tym co taki pracownik ma zrobić. Moi pracownicy mają przyjść i
    wykonywać polecania, jak chcą filozofować "a po co ?", "a czy to ma sens?"
    to od razu dostają ostrzeżenie, a przy kolejnych filozofowaniach dostają
    wypowiedzenie...

    Już widzę jak wszyscy zaraz powiedzą, że jestem złym i wrednym pracodawcą...
    sorry, ale to są moje zainwestowane pieniądze i to ja jestem obciążony
    kredytami, więc to ja decyduję kto u mnie będzie zarabiał pieniądze i w jaki
    sposób..... - nie po to negocjuję warunki umów i załatwiam takie zlecenia a
    nie inne żeby mi pracownik filozofował, że on nie widzi sensu wykonywania
    tego zlecenia bo to firmie przyszłości nie wróży..... zatem pracownik ma
    pracować, a jak się nadaje do myslenia to niech założy swoją firmę....

    A większość bezrobotnych w nienijszej dyskusji filozofuje aż mi się
    zagotowało i napisałem tego potężnego posta.....

    Zamiast marnować czas skrzyknijcie się "bezrobotni" i stwórzcie idealną
    firmę, z przyszłością - rzucę wszystko i przyjdę pracować do Was.......

    Inwest-net