PracaGrupypl.praca.dyskusjekapital na start firmy › Re: kapital na start firmy
    From: "kubek" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kapital na start firmy
    Date: Tue, 25 May 2004 16:50:07 +0200

    Użytkownik "Katarzyna Sokół" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c8sd8e$283$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "kubek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > W zalezności od tego jaki pomysł. Są fundusze z UE phare etc.....
    > Najlepiej przejdź się do swojego urzędu pracy.
    > Trochę informacji jest tutaj - http://www.parp.gov.pl/rif.php
    >
    > Banki odradzam, sama trochę chodziłam z pytaniem o kredyt.... na pewno się
    > nie opłaca:((

    do teraz (do konca maja dokladniej) byly bardzo dobre kredyty dla
    zarejestrowanych bezrobotnych otwierajacych wlasna firme, ale sie niestety
    skonczylo... od czerwca maja byc jakies inne rozwiazania, ale nikt nie wie
    jakie. w moim urzedzie pracy mowia mi ze nic nie wiedza, bo dopiero dostali
    rozporzadzenia i ustawe. nie dosc ze za tydzien juz powinno to wszystko "po
    nowemu" dzialac a oni nie znaja metodologii wykonania, to jeszcze nawet nie
    wiedza kiedy juz beda widzieli........
    no to zadzwonilem do urzedu nie powiatowego, a instancje wyzej - do
    wojewodzkiego w gdansku. tu pani byla laskawa (doslownie, bo wlasnie byla
    zajeta konwersacja z kolezanka z biura) poinformowac mnie, ze w urzedzie
    wojewodzkim w ogole nie ma jednostki, ktora by sie zajmowala
    samozatrudnianiem i wspieraniem bezrobotnych i ze mam zadzwonic z powrotem
    do lokalnego urzedu. ja na to, ze dzwonilem i sie nic nie dowiedzialem. pani
    poradzila mi wtedy przejsc sie tam osobiscie....

    ergo:
    _pierwsze primo: nikt nic nie wie i nie wiadomo kiedy sie dowie.
    _drugie primo: jezeli tak samo jest z doplatami dla rolnikow, to sie nie
    dziwie, ze tak malo chetnych sie zglasza. i to pewnie w tych gminach, gdzie
    urzednicy spelniaja minimum kompetencji.
    _trzecie primo: a bezrobotni dalej zostana bezrobotni...

    pozdrawiam,
    kubek