PracaGrupypl.praca.dyskusje › kalkulatory wynagrodzeń

  • 1. Data: 2004-01-12 00:16:56
    Temat: kalkulatory wynagrodzeń
    Od: w...@a...pl

    Witam!
    Chciałam skorzystać z kalkulatora wynagrodzeń do obliczenia płacy. Znalazłam
    kilka, okazało się, że kazdy liczy inaczej. Część nie była uzupełniona o dane
    na 2004r., 2 z nich miały wprawdzie aktualne stawki, ale wyszły różne kwoty.
    Nie wiem któremu mam wierzyć Money.pl czy Gazeta.pl ? Kwota brutto
    wynagrodzenia wynosi 824 NPL. Czy ktoś może mi pomóc w znalezieniu dobrze
    liczącego kalkulatora ?
    wisia

  • 2. Data: 2004-01-12 09:00:58
    Temat: Re: kalkulatory wynagrodzeń
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,
    Bez kalkulatora, będzie to 654,28 PLN lub coś koło tego. Już dokładniej
    chyba nie potrzeba.
    Pozdrowienia

    wa

  • 3. Data: 2004-01-12 10:14:35
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.wytnijto.pl>

    Stało się to 12 Jan 2004 01:16:56 +0100, gdy w...@a...pl
    napisała:

> [...]
    >Nie wiem któremu mam wierzyć Money.pl czy Gazeta.pl ? Kwota brutto
    >wynagrodzenia wynosi 824 NPL. Czy ktoś może mi pomóc w znalezieniu dobrze

    Kalkulator na rok 2004 (arkusz Excela do ściągnięcia) znajdziesz na
    http://www.tempservice.com.pl/pl/dodatki-kalkulator.
    php

    Jeśli trafisz na jakiekolwiek niezgodności, to proszę o maila do mnie
    lub osoby, której kontakt jest w kalkulatorze. Nie powinno się to jednak
    zdarzyć bo kalkulator był intensywnie testowany przez prawie miesiąc, a
    zmiany wobec zeszłego roku obejmują właściwie tylko stawki.

    Wersją online na ten (i zeszły:) rok nie miałem jeszcze czasu się zająć,
    ale będzie za jakieś dwa tygodnie.

    Pozdrawiam,
    Robert

  • 4. Data: 2004-01-12 21:35:40
    Od: w...@a...pl

> [...]
    > zmiany wobec zeszłego roku obejmują właściwie tylko stawki.
    >
    > Wersją online na ten (i zeszły:) rok nie miałem jeszcze czasu się zająć,

    Serdeczne dzięki! Skorzystałam, rachunek zgadza się z moimi obliczeniami "na
    piechotę".Chętnie zajrzę na ten online jak będzie gotowy. pzdr
    wisia