PracaGrupypl.praca.dyskusjekafejka internetowa › Re: kafejka internetowa
    From: "Immona" <n...@z...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kafejka internetowa
    Date: Mon, 22 Nov 2004 11:36:01 +0100

    Użytkownik "Kira" <k...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:cnsd7q$2m7$1@inews.gazeta.pl...

    > Re to: Pawel Sikorski [Sun, 21 Nov 2004 22:11:35 +0100]:

    > Pozwole sobie sie nie zgodzic. Kafejka internetowa ma sens
    > w kazdym co wiekszym miescie, ale tylko pod warunkiem ze
    > poza komputerami i dostepem do netu bedzie jeszcze miala
    > to cos co przyciagnie do niej ludzi. Pomalowanie scian,
    > wstawienie biurek z komputerami i podpiecie DLSa juz od
    > dawna oznacza ze kafejka splajtuje najdalej po paru m-cach.

    Bardzo slusznie mowisz.
    Ja znam kafeje od strony klienta, choc mam Siec w pracy i w domu. Okazja,
    przy jakiej najczesciej (raz w tygodniu?) znajduje sie w kafejce mimo
    dostepu do Sieci w ww. miejscach to nastepujaca sytuacja: ide po pracy z
    kims do knajpy, kupujemy prase branzowa, czytamy, dyskutujemy o tym, co
    czytamy, jest info o czyms godnym uwagi na Sieci - idzie sie do kafei
    kontynuowac impreze klikajac i wspolnie komentujac. A potem sie z
    przyzwyczajenia zaglada na fun.from.hell.pl i pograza sie w grupowe
    surfowanie po tej i podobnych stronach rozrywkowych.

    Do tego potrzeba, zeby: kafejka sprzedawala piwo i miala zapewniajacy
    komfort asortyment przekasek i innych napojow, miala wystroj pubowy, a
    poziom halasu tj. muzyki w niej umozliwial okrzyki i wybuchy smiechu bez
    skrepowania. Plus: stanowiska zapewniajace prywatnosc i zmieszczenie sie np.
    3 osob przy 1 kompie. Nie jestem amatorem zakazanych materialow, ale bardzo
    nie lubie, jak obca osoba gapi mi sie na ekran i patrzy, co ogladam -
    odbieram to jako naruszenie prywatnej przestrzeni. Niestety, w wiekszosci
    kafejek widac monitory sasiadow.

    We Wrocku najwieksza czesc moich postulatow spelniaja "Dziwne Dni" przy K.
    Wielkiego, ale zwykle wygrywa lepsza lokalizacja, czyli scisle centrum,
    gdzie jednak brakuje polaczenia kafei z pubem/klubem (chyba, ze jestem nie
    na biezaco). Moj ideal to klub _dodatkowo_ ze stanowiskami z dostepem do
    Internetu.

    Nie wiem, czy reprezentuje duza grupe klientow, ale moze te zwierzenia komus
    pomoga w badaniach rynku :)

    I.