PracaGrupypl.praca.dyskusjekafejka internetowa › Re: kafejka internetowa
    From: Kira <k...@e...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kafejka internetowa
    Date: Mon, 22 Nov 2004 10:58:14 +0100

    Re to: Pawel Sikorski [Sun, 21 Nov 2004 22:11:35 +0100]:

    > IMHO zależy gdzie. Jeśli to jakiś kurort, najlepiej oblegany
    > przez cały rok, to można się nad tym zastanowić.

    Pozwole sobie sie nie zgodzic. Kafejka internetowa ma sens
    w kazdym co wiekszym miescie, ale tylko pod warunkiem ze
    poza komputerami i dostepem do netu bedzie jeszcze miala
    to cos co przyciagnie do niej ludzi. Pomalowanie scian,
    wstawienie biurek z komputerami i podpiecie DLSa juz od
    dawna oznacza ze kafejka splajtuje najdalej po paru m-cach.

    Akurat temat jest mi szczegolnie bliski ;) bo po prowadzeniu
    jednej juz pare lat temu, od przyszlego roku zamierzam zrobic
    zupelnie nowa i w zupelnie inny sposob. I sadze ze wypali.

    > Dość sporo (imho min. 10000 zł) trzeba zainwestować na
    > początku.

    Pomnozylabym to przez 2 :) Jak nie przez 3. Do gier jednak
    trzeba dosc porzadny sprzet miec, a stawianie 3-4 kompow
    raczej mija sie z celem.

    > Później już "tylko" czynsz, łącze, prąd, etc.

    ..Cos do picia (polecam umowe z Pepsi), jakies chipsy (i
    tak sobie przyniosa wiec warto miec swoje zeby troche na
    tym zarobic)... Z meblami tez nie jest tak prosto, spora
    czesc typowych stolikow pod komputer kompletnie sie nie
    nadaje do grania, my mielismy w ogole recznie zrobione i
    IMO to najlepsze wyjscie jest.

    Generalnie, jesli nie masz pomyslu na kafejke -- od razu
    zapomnij o jej otwieraniu. Ludzie jesli maja w domu komp
    z netem za 50/miesiecznie to nie pojda do kafejki placic
    za godzine tylko po to zeby siedziec przy najzwyklejszym
    stoliku i popijac herbate ;) Takie kafejki juz sie jakis
    czas temu skonczyly.

    Kira