PracaGrupypl.praca.dyskusjekafejka internetowa › Re: kafejka internetowa
    From: Kamil Brygola <k...@B...gazeta.pl>
    Subject: Re: kafejka internetowa
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Sun, 21 Nov 2004 23:29:26 GMT

    Jeżeli Przedmówca zdecyduje się, jako (do niedawna stały) bywalec proponuję
    podzielić pomieszczenie (najlepiej scianką dźwiękoszczelną) na część dla
    graczy (ci jak przyjdą na sesje Counter Strike to bluzgi sypią się częściej
    niż w "Psach", nawet dziesięciolatki: "Nie scelaj do mnie skulwysynu
    mowiłem ze glamy kulwa na noze!") oraz na część dla normalnych, bez gier,
    sam internet + jakiś pakiet biurowy. Te z grami omijam szerokim łukiem,
    chodze tylko do kilku ulubionych gdzie jest dość spokojnie. A można
    powalczyć o obie grupy.

    Z innych pomysłów jakie spotkałem (kawiarenka bardzo sympatyczna): filiżanka
    (dobrej) kawy + 20 minut internetu - 3zl.

    --
    kmb