PracaGrupypl.praca.dyskusjejuz mi rece opadaja... › Re: juz mi rece opadaja...
    From: "FX" <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: juz mi rece opadaja...
    Date: Thu, 12 Jun 2003 21:00:50 +0200
    Sender: f...@p...onet.pl@qc39.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    > Kiedy w koncu bede pracowal? Kurcze umiem robic wiele rzeczy na
    komputerze,
    > sam sie tego ucze, ciagle probuje czegos nowego...

    I w tym "wiele" jest problem.

    Teraz sie liczy bycie najlepszym w waskiej specjalizacji.
    Czas komputerowych "zlotych raczek" juz sie dawna skonczyl.

    Ja wlasnie jestem w trakcie robienia takiej wlasnie, waskiej
    specjalizacji. Zauwazylem ze moje wyksztalcenie oraz wiedza
    byla zbyt ogolna. Obecnie sam prowadze rekrutacje i widze,
    ze ludzi o bardzo ogolnej wiedzy jest wielu i nic ich nie wyroznia.

    Wszyscy znaja: Php, Flash, Delphi lub C++, Windowsa XP na poziomie
    administracyjnym, Linuxa itp.

    Teraz gdy slysze ze ktos twierdzi ze zna np. windowsa to od
    razu daje mu do wykonania test do egzaminu 70-270 MCP i jeszcze
    nikt nie mial wiecej niz 20% trafnych odpowiedzi.

    Im wiecej aplikacji wyliczasz tym gorzej. Osoba ktora nie spedzila
    roku na pracy pod Corelem czy podobnej wielkosci pakietem
    nie widziala dobrze nawet polowy funkcji a by znac dobrze to
    trzeba pracowac nawet ze 3 lata (starajac sie robic ciagle cos nowego).

    Znam JEDNA osobe ktora zna dobrze pakiet Office. Pracuje
    na nim naprawde duzo, znam wiele funkcji (tak na poziomie
    srednio zaawansowanego - standardowego uzytkownika)
    ale wiem ze znam go w zaledwie 10-15%.

    FX