PracaGrupypl.praca.dyskusjejutro skladam wypowiedzenie- 3 problemy › Re: jutro skladam wypowiedzenie- 3 problemy
    From: "Monika" <m...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jutro skladam wypowiedzenie- 3 problemy
    Date: Thu, 29 Jun 2006 23:42:45 +0200
    Sender: k...@g...eranet.pl

> [...]
    > powiedziec mu gdzie przechodze, na jakich warunkach, od kiedy itd.
    > (napewno bedzie chcial wiedziec) cyz poprostu w skrocie podziekowac za
    > wspolprace, mowiac lakonicznie o nowej propozycji pracy - bez podawania
    > nazwy firmy, miejsca, stanowiska etc., ze jest o wiele bardziej
    > atrakcyjniejsza i mimo sentymentu zdecydowalem sie zaryzykowac i sprobowac
    > szczescia gdzie indziej
    > moze ktos mi to opowiedziec, jak najlepiej sie zachowac na takiej rozmowie
    > (najlepiej ktos kto juz to przerabial:) )
    > napewno beda tez chcieli wiedziec (u obecnego pracodawcy) ile mi oferuje

    Żartujesz chyba, w żadnym wypadku o takich sprawach sie nie rozmawia.
    Lepiej nie mówic nic, niż później żałować przypadkowych konsekwencji swego
    gadulstwa.

    > 3. jak wyglada taki miesiac pracy, w ktorym juz wszyscy wiedza ze sie
    > opuszcza ta firme?

    Albo prosza cię żebyś nie przychodził przez ten czas do pracy albo jestes
    przykuty do biurka i nic nie robisz, w ramach kary :-) poza tym jestes na
    każdym kroku pilnowany czy aby czasem nie wykradniesz z firmy ważnych
    informacji i czy nie planujesz jakiejś akcji dywersyjnej na odchodne.
    Generalnie jest niezbyt miło, choć to nie reguła.

    A umowe lojalnościową z firmą podpisywałeś?
    Jeśli tak to, jeszcze raz sobie poczytaj o karach jakie na ciebie czyhają
    za nielojalność wobec firmy.
    Umowy lojalnościowe nie jednemu juz uprzykrzyły życie.

    Pozdrawiam

    Monika