PracaGrupypl.praca.dyskusje › jest kakas informacja PIP?

  • 1. Data: 2003-01-14 13:29:34
    Temat: jest kakas informacja PIP?
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    Próbuję się dodzwonić (DC) do PIP, mam dwa numery 583 17 27 i 628 58 07
    które ciągle są albo zajęte albo nikt nie odbiera. Oczyma wyobraźni widzę
    jak jakiś urzędas nie odbiera telefonów bo mu sie nie chce, a z telefonu
    korzysta tylko wtedy gdy chce gdzieś zadzwonić (może sie mylę). Zna ktoś
    jakiś inny nr pod ktorym mozna się czegoś dowiedzieć ? Ewentualnie moze ktos
    mi poda adresu PIPu w w-wie to ich nawiedze, tylko nie wiem czy ktoś bedzie
    chciał ze mna rozmawiać.

    Napisze w czym rzecz, moze ktoś tutaj mi doradzi.
    Pracodawca zwolnił mnie z przyczyn ekonomicznych, na wymówieniu napisał że
    zaistniały przesłanki do ogłoszenia upadłości ale jej jeszcze nie oglosił i
    chyba nie zamierza. Zalega mi kase za 2 miesiace. Na załączniku do
    świadectwa pracy napisali ile mi zalegają. Odzyskać kasy od firmy się raczej
    nie da bo nie mają, pozostaje FGSP. Zastanawiam się czy są inne sposoby niż
    przechodzenie całej procedury sąd pracy, wyrok, komornik itd. W FGSP
    powiedzieli ze w zasadzie wyrok sadu pracy nie jest potrzebny bo mam
    oświadczenie firmy że mi zalegaja. Potrzebny jest mi tylko papier na to że
    są niewypłacalni. Wiem że można próbować przez sąd gospodarczy ale to chyba
    za gruby kaliber. Nie wiem gdzie powinienem się skierować żeby sprawę
    możliwie szybko i skutecznie załatwić.

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2003-01-14 13:42:11
    Temat: Re: jest kakas informacja PIP?
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 14 Jan 2003 14:29:34 +0100, "Marek"
    <m...@p...onet.pl> zakodował:

> [...]
    >jak jakiś urzędas nie odbiera telefonów bo mu sie nie chce, a z telefonu
    >korzysta tylko wtedy gdy chce gdzieś zadzwonić (może sie mylę).

    Nie do końca to tak wygląda. Jest tam "konsultant" który ma dyżur. Z
    tym, że ten sam konsultant ma dyżur telefoniczny i "bezpośredni".
    Czyli jak akurat rozmawia z kimś, kto przyszedł osobiście, to nie
    odbiera telefonu (zgłoszenia osobiste mają wyższy priorytet ;))

    >świadectwa pracy napisali ile mi zalegają. Odzyskać kasy od firmy się raczej
    >nie da bo nie mają, pozostaje FGSP.

    AFAIK najpierw upadłość, syndyk, sprzedaż majątku itd i jak kasy z
    tego zabraknie, to FGŚP. Skoro nie ogłosili upadłości, to IMHO z FGŚP
    tak czy inaczej nici.
    Ale głowy za to nie dam, więc najlepiej PIP i najprawdopodobniej sąd
    pracy.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-01-14 13:53:28
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    Cześć To... tfu Kaizen

    A gdzie jest PIP w w-wie czy adres na www ul. Krucza 38/42 jest właściwy by
    się czegoś dowiedzieć ?

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 4. Data: 2003-01-14 14:02:11
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    > Cześć To... tfu Kaizen
    pomyliło mi sie, miało być:
    Cześć Ma... tfu Kaizen

  • 5. Data: 2003-01-14 18:08:52
    Od: "JLR" <j...@w...pl>

    Numer telefonu dobry, ale tam trzeba miec niesamowitego farta żeby sie
    dodzwonić - pracują od 9-15.
    życze powodzenia i cierpliwości Joanna

  • 6. Data: 2003-01-14 18:44:09
    Od: s...@p...onet.pl

    Jak nie padli to tylko ratuje Cię Sąd Pracy. Życzę powodzenia.

  • 7. Data: 2003-01-14 19:06:59
    Od: "Bartek" <b...@w...pl>

    > A gdzie jest PIP w w-wie czy adres na www ul. Krucza 38/42 jest właściwy
    by
    > się czegoś dowiedzieć ?

    na lindleya. prawie w samym centrum warszawy.
    jak sa konsultacje to przyjdz z 15-20 minut wczesniej niz sie zaczynaja.
    przynajmniej nie bedziesz
    za dlugo czekac...tak to moze bedzisz nawet pierwszy :-)
    ludzi jest tak okolo 15 srednio. (bylem tylko dwa razy, wiec moze w innych
    terminach jest inaczej).
    ja przychodzilem na godzinny poranne.

    bartek.

  • 8. Data: 2003-01-15 09:53:24
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    > by
    > >
    > na lindleya. prawie w samym centrum warszawy.

    Dzięki, już miałem iść na wilczą bo taki adres miałem.
    Jutro się tam wybiore.

    ja przychodzilem na godzinny poranne.

    > bartek.

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 9. Data: 2003-01-15 09:57:02
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    > Numer telefonu dobry, ale tam trzeba miec niesamowitego farta żeby sie
    > dodzwonić - pracują od 9-15.

    Czyli trzeba tam pojechać..

    > życze powodzenia i cierpliwości Joanna

    Ja jestem cierpliwy, gorzej z moimi wierzycielami : /
    Dziękuję i pozdrawiam,
    Marek