PracaGrupypl.praca.dyskusjejava czy oracle ? › Re: java czy oracle ?
    From: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: java czy oracle ?
    Date: Sat, 23 Sep 2006 18:54:01 +0000 (UTC)

    ixixixi napisał(a):

    > Kod Javy jest zaśmiecony. Trzeba się też niepotrzebnie opisać - w innym
    > języku mówi się na to /wordy/. Znaleźć coś w takim kodzie dość ciężko, a
    > zabezpieczanie przed błędami, o którym piszesz, to po prostu usunięcię
    > 90% przydatnych rzeczy jakie są w C++ - małe możliwości, to może i mniej
    > błędów (ja tam nie wiem czy to tak się przekłada, ale skoro piszesz).

    Jesteś deczko zaślepiony tym swoim C++ i nie zauważasz nawet, że nie pisałem
    o javie, ale o językach ogólnie. :) Tak jak pisałem, wszystko zależy
    od zastosowań. Nie będę w C++ pisał aplikacji www, nie będę też w nim
    pisać aplikacji bazodanowych, bo i po co? Nie dość, że przeogromnie
    dużo czasu stracę, to jeszcze kod jest dużo bardziej narażony na błędy,
    niż taki napisany w C#, PHP, Pythonie, czy też właśnie w Javie.
    I czasem się to bardziej liczy niż to, że programista sobie może dla
    swojej wygody użyć plusika w innym miejscu niż zwykle. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl