PracaGrupypl.praca.dyskusjejakie płace w Mc'Donalds, KFC, Pizza Hut? › Re: jakie płace w Mc'Donalds, KFC, Pizza Hut?
  • Data: 2006-05-23 23:37:24
    Temat: Re: jakie płace w Mc'Donalds, KFC, Pizza Hut?
    Od: ToNZi <c...@d...nl> szukaj wiadomości tego autora

    adasiek wrote:

    > http://www.tonzi.com.pl/CV3.pdf - no pacz! a w CV tego nie napisales;

    trudno pisać o pracy w mcd gdy staram się o pracę w branży IT...

    > no skoro Ty wiesz jakie cechy sa pozadane przez pracodawcow...

    mówiłem konkretnie o swoich doświadczeniach i obserwacjach ludzi, którzy
    pracowali ze mną te parę lat temu w mcd. Dlatego nie uważam, żeby
    doświadczenie w hamburgerowni jakoś pomogło w znalezieniu "prawdziwej"
    pracy, która daje satysfakcję i pozwala się realizować i rozwijać ;)

    pzdr
    ToNZi