PracaGrupypl.praca.dyskusjejakie płace w Mc'Donalds, KFC, Pizza Hut? › Re: jakie płace w Mc'Donalds, KFC, Pizza Hut?
  • Data: 2006-05-26 22:39:27
    Temat: Re: jakie płace w Mc'Donalds, KFC, Pizza Hut?
    Od: "news- r" <b...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy jest tu ktoś kto mógłby mi przybliżyć średnią płacę w jednym z tych
    > zakładów? Planuję na wakacjach zaprzęgnąć się tam po wcześniejszym
    > wyrobieniu książeczki sanepidowskiej ale chciałbym oszacować opłacalność
    > tej pracy.

    Brat pracował w McD w Zakopanem. Miał 3,50 za godzinę + darmową Colę w
    dowolnej ilości. Dniówki po 12 -14 godzin z 15 minutową przerwą.
    Zatrudnienie nie na umowę o pracę ale umowę-zlecenie- co jest samo w sobie
    naciągnięciem prawa. Po dwóch miesiącach zrezygnował. Nie sądzę żeby
    czegokolwiek pożytecznego tam się nauczył.
    Wg mnie to wyzysk a nie praca. Dlatego rotacja pracowników jest duża, chyba
    tylko desperaci albo młodzi bez żadnego doświadczenia się na tam
    zatrudniają.

    Rufio.