PracaGrupypl.praca.dyskusje › jakie musza byc spelnione warunki aby dostac 2 dni urlopu na opieke nad dzieckiem ?

  • 1. Data: 2002-12-06 13:43:43
    Temat: jakie musza byc spelnione warunki aby dostac 2 dni urlopu na opieke nad dzieckiem ?
    Od: "Batman" <batman@(usun to)rew.waw.pl>

    Wiem ze mozna w roku wziac 2 dni urlopu na opieke nad dzieckiem do 14 lat

    czy jak jedno z rodzicow nie pracuje rowniez jest to mozliwe ?

    --

    ==============
    Pozdrawiam :-)

  • 2. Data: 2002-12-06 13:49:36
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Batman" <batman@(usun to)rew.waw.pl> napisał w wiadomości
    > Wiem ze mozna w roku wziac 2 dni urlopu na opieke nad dzieckiem do 14 lat
    >
    > czy jak jedno z rodzicow nie pracuje rowniez jest to mozliwe ?

    Wydaje mi się, że nie bo 2 dni w roku opieki nad dzieckiem zdrowym
    przysługuje jednemu z rodziców. Jak chciałem wziąć to musiałem przynieść
    zaświadczenie z zakładu żony, że ona nie brała. Głowy nie dam, ale chyba w
    Twoim przypadku nie przysługuje.

  • 3. Data: 2002-12-06 14:02:57
    Od: Aleksandra <a...@u...com.pl>

    Batman wrote:

    > Wiem ze mozna w roku wziac 2 dni urlopu na opieke nad dzieckiem do 14 lat
    >
    > czy jak jedno z rodzicow nie pracuje rowniez jest to mozliwe ?

    Tak, oczywiscie.

    Aleksandra

  • 4. Data: 2002-12-06 14:14:16
    Od: "GP" <g...@p...wp.pl>

    Tak przysługuje.
    Pracodowcy należy dostarczyć oświadczenie, że żona/mąż w damym roku np. nie
    pracy i nie korzysta z tego urlopu.
    pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 5. Data: 2002-12-06 20:29:32
    Od: "Topur" <t...@p...onet.pl>

    > Wydaje mi się, że nie bo 2 dni w roku opieki nad dzieckiem zdrowym
    > przysługuje jednemu z rodziców. Jak chciałem wziąć to musiałem przynieść
    > zaświadczenie z zakładu żony, że ona nie brała.
    No właśnie - a skoro nie pracuje, to nie brała.
    Wystarczy Twoje pisemne oświadczenie na ten temat.

    > Głowy nie dam, ale chyba w
    > Twoim przypadku nie przysługuje.
    Przysługuje - sprawdzone na sobie ;-)

    Pozdrawiam,
    -topur-

  • 6. Data: 2002-12-07 10:42:11
    Od: "Batman" <batman@(usun to)rew.waw.pl>

    a czy musze np. na poczatku roku napisac jakies oswiadczenie czy cos ?

    i ktore to przepisy o tym swiadcza w kodeksie pracy ?
    cos poprawili w nowym ?
    --

    Pozdrawiam :-)
    Batman