PracaGrupypl.praca.dyskusje › jaki temat na prace inżynierska

  • 11. Data: 2006-04-18 21:11:50
    Temat: Re: jaki temat na prace inzynierska
    Od: "stefek" <s...@g...com>

    ze ktos nie napisal ze zamiast tematykom ma byc Tematyka to juz sam
    napisze, chyba pomylilem grupe, bo tu sami polonisci!!

  • 12. Data: 2006-04-18 21:24:47
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > ze ktos nie napisal ze zamiast tematykom ma byc Tematyka to juz sam
    > napisze, chyba pomylilem grupe, bo tu sami polonisci!!
    wiesz... mi akurat wisi czy ktoś pisze poprawnie czy nie, ale jak ktoś
    zadaje pytanie w stylu " interesuje sie tematykom i chce napisacprace inz"
    to pierwsze, co doradzam to nauczenie się *podstaw* jezykowych. wlasnie po
    to, zeby ten ktos zwrocil pozniej uwage piszac te prace, bo przez tego typu
    bledy z miejsca bedzie odrzucona. tak to jest z internetem, ze tu mozesz
    sobie pisac co ci sie zywnie podoba i w sposob jaki ci sie zywnie podoba.
    nawet z bledami.

    TEMATYKOM ... hmmmm, moze chodziło że to np. maTEMATYKOM, polonistom....
    zdaje się, że chodziło ci o tematykę, więc poszukujesz zagadnień związanych
    z jakąś tematyką. nie "tematykOM". zwykła odmiana końcówek, czyli wiedza
    podstawowa a nie jakaś zaawansowana dla polonistów. endżoj :)

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---