PracaGrupypl.praca.dyskusje › jaki temat na prace inżynierska

  • 1. Data: 2006-04-17 22:54:34
    Temat: jaki temat na prace inżynierska
    Od: s...@g...com

    Dzien dobry
    Interesuje sie tematykom: Sieci komputerowe, Systemy operacyjne,
    Bezpieczenstwo.
    Czy ktos moglby polecic jakis temat w tej tematyce lub dac namiar na
    osobe ktora
    by potrafila sformulowac taki temat?
    z gory wszystkim odwiedzajacym dziekuje za pomoc

  • 2. Data: 2006-04-17 23:06:11
    Temat: Re: jaki temat na prace inżynierska
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > tematykom
    ^^^^^^^^^^^^^
    przy takich bykach... za sama gramatykę prace ci odrzucą. niezależnie jak
    merytorycznie byłaby napisana:)

    a co do tematów... pierwszy co mi przyszedł do głowy to (wiążący) "system
    informatyczny w firmie". Musisz mieć i sieć, i łączenie sieci (chociażby z
    internetem, z innymi oddziałami, tunelowanie itp), musi być jakiś system
    operacyjny, musi być opracowana polityka bezpieczeństwa (wenętrzne i
    zewnętrzne).
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 3. Data: 2006-04-18 03:30:51
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Tue, 18 Apr 2006 01:06:11 +0200, użyszkodnik gromax
    <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl> napisał:

    > ^^^^^^^^^^^^^
    > przy takich bykach... za sama gramatykę prace ci odrzucą. niezależnie jak
    > merytorycznie byłaby napisana:)

    no wieeeeesz, jeszcze sie nie nauczyłeś że teraz dyscośtam jest w
    modzie, zaraz Ci wyskoczy ze on ma zaświadczenie od lekarza ze jest
    dysmózg i jemu wolno stawiać byki :P

    ---
    futszaK
    Praca na platformie wiertniczej - pot nie kapie po dupie
    poprostu juz sie nie pocisz bo nie masz potu (c)Vir

  • 4. Data: 2006-04-18 06:49:35
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    futszaK napisał(a):

    > no wieeeeesz, jeszcze sie nie nauczyłeś że teraz dyscośtam jest w
    > modzie, zaraz Ci wyskoczy ze on ma zaświadczenie od lekarza ze jest
    > dysmózg i jemu wolno stawiać byki :P

    lepszy "dysmózg" niż bez mózg jak to jest w twoim przypadku.

  • 5. Data: 2006-04-18 07:42:08
    Od: m...@v...pl

> [...]
    > osobe ktora
    > by potrafila sformulowac taki temat?
    > z gory wszystkim odwiedzajacym dziekuje za pomoc

    ja polecam temat
    "Dyzlekcja órzytkownikuf sieci jako sposup na ataki suofnikowe"

  • 6. Data: 2006-04-18 08:00:18
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Tue, 18 Apr 2006 08:49:35 +0200, użyszkodnik Tomek
    <t...@v...pl> napisał:

    > lepszy "dysmózg" niż bez mózg jak to jest w twoim przypadku.

    o widze ziom wezwał posiłki... :P

    ---

  • 7. Data: 2006-04-18 08:30:28
    Od: WL <n...@m...com>

    m...@v...pl wrote:

    > ja polecam temat
    > "Dyzlekcja órzytkownikuf sieci jako sposup na ataki suofnikowe"

    ROTFL!

    WL

  • 8. Data: 2006-04-18 18:24:33
    Od: "m b" <l...@W...gazeta.pl>

    > o widze ziom wezwał posiłki... :P

    I przybiegły kanapki, sernik i schłodzone piwko :D

    Pozdrawiam
    mb

  • 9. Data: 2006-04-18 20:58:10
    Temat: Re: jaki temat na prace inzynierska
    Od: "stefek" <s...@g...com>

    Wielkie dzieki niech zyja polscy wspaniali specjalisci "polonisci" nie
    robiacy bledu;
    Dzieki za odpowiedz

  • 10. Data: 2006-04-18 21:00:13
    Od: "stefek" <s...@g...com>

    A slyszal ktos o braku polskich liter czy wszyscy wspaniali informatycy
    uzywaja oczywscie ukladu polski programisty brawo;
    jeszcze raz dzieki