PracaGrupypl.praca.dyskusjejaka umowa? › Re: jaka umowa?
  • Data: 2005-07-06 11:17:58
    Temat: Re: jaka umowa?
    Od: "Asia" <o_asia(antyspam)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    :
    : > Jaki rodzaj umowy powinien podpisac przedsiebiorca z osobami
    : > majacymi dzialanosc gospodarcza, wspolpracujacymi na zasadzie:
    : > "firma-firma"?
    :
    : Ja bym obstawiala zwykla umowe miedzy firmami i wzajemne
    : fakturowanie sie za uslugi.
    :
    :
    : Kira
    Ja tez wlasnie jestem za taka opcja. W takiej umowie mozna wiele spraw
    zawrzec.
    ... ale wiele informacji jest na ten temat, ze to ma byc umowa o dzielo.

    Z drugiej strony jak wyglada sytuacja wypadkow przy pracy? Jesli taka osoba
    cos umyslnie np spowoduje, kto ponosi odpowiedzialnosc, kto robi
    dokumentacje powypadkowa ?

    Pozdr.
    - Asia.