PracaGrupypl.praca.dyskusjejaka praca najlepsza dla informatyka ??? › Re: jaka praca najlepsza dla informatyka ???
    From: Lukash <n...@o...stalowa-wola.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jaka praca najlepsza dla informatyka ???
    Date: Mon, 10 Feb 2003 20:20:27 +0100

    On Mon, 10 Feb 2003 20:12:20 +0100, "Zenek" <z...@w...pl> wrote:

    >Uczelnie niepanstwowe to bardzo dobrze prosperujace firmy. Obnizaja czesne,
    >stosuja roznego rodzaju promocje. Na pierwszym miejscu zysk, potem
    >nauczanie. Studentem moze byc kazdy, byle tylko placil. Skutkiem tego
    >ksztalca nieukow, ktorzy czesto nie znaja podstaw

    ... itd.

    Na szczescie nie wszystkie niepanstwowe uczelnie tak podchodza do
    sprawy - ale nie o tym mialem zamiar rozmawiac.

    poprostu napisalem ze "darmowa" panstwowa uczelnia pochlania wiecej
    kasy niz "platna" niepanstwowa.

    A jako maly akcent pozytywny informacja, ze na mojej uczelni przy
    dobrych wynikach mozna dostac stypendium naukowe (od przyszlego
    semestru bede mial) fundowane przez ministerstwo oswiaty - cos to musi
    znaczyc - nie uwazasz?

    Pozdrawiam i oby odwalajacych fuszerke uczelni (niepanstwowych - bo
    psuja opinie tym pozadnym - i panstwowym - bo tez powinny trzymac
    poziom) bylo jak najmniej.

    Lukash