PracaGrupypl.praca.dyskusjejaka praca najlepsza dla informatyka ??? › Re: jaka praca najlepsza dla informatyka ???
    From: "J. Zmuda" <j...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jaka praca najlepsza dla informatyka ???
    Date: Sun, 9 Feb 2003 14:28:37 +0100

    > Oczywiscie ucza nas samych bzdur, mocno nieprzydatnych w praktyce pracy
    informatyka
    tzn czego? algortymiki, matmy, inzynierii oprogramowania? No nie żartuj!
    Co uważasz za przydatne a co nie?

    Skonczylem studia - Informatyka. Niektore rzeczy których uczyli też mi się
    nie podobały, jednak wszystko się przydaje, nigdy nie wiadomo gdzie cię los
    poniesie. Może zabrzmi to jak truizm ale wg mnie studia dają ci wybór
    własnej drogi, uczysz się wielu "niepotrzebnych" rzeczy ale nagle może się
    okazać ze to będziesz musiał robić. Ja na przykład większości nauczyłem się
    sam w domu, studia dawały mi wskazówki, nowe możliwości, były wyznacznikiem
    mojej działaności i dzięki nim odkryłem nowe tematy które mnie zafascynowały
    i które sam potem rozwijałem np: sztuczna inteligencja. A to jak zapewne
    wiesz wypadkowa, dobrego kodu, wiedzy o programowaniu, psychologii, wiedzy o
    takich językach jak np: prolog albo o systemach ekspertowych.

    p.s. jesli męczysz się na tych studiach to najlepiej zmienić je.

    J. Żmuda