PracaGrupypl.praca.dyskusjejaka praca najlepsza dla informatyka ??? › Re: jaka praca najlepsza dla informatyka ???
    From: Lukash <n...@o...stalowa-wola.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jaka praca najlepsza dla informatyka ???
    Date: Sun, 09 Feb 2003 09:59:44 +0100

    Takie podstawowe pytanie:
    Ty lubisz informatyke czy tak poprostu na pale wziales ten kierunek?
    Moze qmple tam szli albo co?
    Bo jesli lubisz z jakiegos powodu to wlasnie tym jej dzialem sie
    zajmij, a jesli nie lubisz to do ch***** co Ty tam robisz?

    Sorka ze w ten sposob odpisuje - nie chce nikogo urazic, ale ja to
    wlasnie w ten sposob odbieram - jesli cos lubie to to robie - jesli
    nie - to niech ktos inny to robi. Bez sensu jest przez cale zycie
    zmuszac sie do robienia czegos czego nie lubimy, a robic to tylko
    dlatego, ze wstyd sie przyznac ze wybralo sie zly kierunek...

    Mam nadzieje, ze nie odbierzesz (inni tez) zle tego posta i masz taka
    wlasnie dziedzine informatyki ktora lubisz najbardziej - i tym wlasnie
    sie zajmij.

    Pozdrawiam
    Lukash