PracaGrupypl.praca.dyskusjejaka praca najlepsza dla informatyka ??? › Re: jaka praca najlepsza dla informatyka ???
    From: "A.B." <b...@k...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jaka praca najlepsza dla informatyka ???
    Date: Sun, 9 Feb 2003 08:00:11 +0100

    Użytkownik "allerune" <a...@S...tlen.pl> napisał w wiadomości
    news:b244do$1vj$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Witam
    >
    > Jako ze jestem studentem informatyki (pwr), zaczalem zastanawiac sie w
    jaki
    > sposob najlepiej zaczac na tym czego sie ucze zarabiac. Oczywiscie ucza
    nas
    > samych bzdur, mocno nieprzydatnych w praktyce pracy informatyka.

    A ja przestalem byc takim studentem dokladnie 20 lat temu (wlasnie
    organizujemy spotkanie...).
    Tez mi sie nie podobalo, ze nie ucza nas paru przydatnych rzeczy. Tyle ze
    gdybym tu wymienil czego to dotyczylo, to nie wiem czy skojarzylo by Ci sie
    to z informatyka (Odra ta raczej rzeka, George to imie np. krola Anglii
    ....)
    A moze mam miec pretensje ze nie nauczyli mnie javy, flasha, PHP, instalacji
    linuksa czy co tam jeszcze uwazasz za przydatne w praktyce?