PracaGrupypl.praca.dyskusjejaka nazwa stanowiska? › Re: jaka nazwa stanowiska?
    From: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jaka nazwa stanowiska?
    Date: Mon, 3 Oct 2005 13:35:10 +0200

    Użytkownik "Immona" <c...@n...googlemailu> napisał w wiadomości
    news:dhr3qr$qcb$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Moze - poniewaz na Twoja pomoc tu najbardziej licze - wyjasnie swoje
    > potrzeby. Chodzi o to, zeby wygladalo to w pelni uzasadniony sposob w
    > polaczeniu z trzymiesiecznym okresem trwania tej operacji. Bo w danym
    > przypadku ten czas jest akurat odpowiedni, zeby wykonac ten zestaw
    czynnosci
    > zakonczony zaplanowanym odejsciem po wykonaniu roli. Ogolnie chodzi o
    > zminimalizowanie zepsucia sobie CV umieszczeniem w niej tak krotkiego
    okresu
    > pracy przez uzycie nazwy stanowiska, ktora sugerowalaby pożądana
> [...]

    Trudno w nazwie stanowiska zawrzeć informację, iż było to konkretne zadanie,
    do wykonania w konkretnych ramach czasowych. Ja w takich przypadkach
    wpisałbym do CV

    3.1.2005 - 3.3. 2005 - Opracowanie i wdrożenie produktu X dla firmy Y.
    Objęła stanowisko Menedżera produktu. Jej zadanie polegało na wdrożeniu
    produktu X.

    W tym celu:
    - przeprowadziła badanie sektora Z - atrakcyjność, bariery, konkurencja
    etc.
    - opracowała koncepcję produktu X,
    - [...]
    - skutecznie wdrożyła produkt X.

    Ewentualnie, zawęź stanowisko do konkretnej fazy życia produktu, ale to
    będzie brzmiało IMHO trochę niezręcznie.

    pozdr.
    m.