PracaGrupypl.praca.dyskusjejaka nazwa stanowiska? › Re: jaka nazwa stanowiska?
    From: "Immona" <c...@n...googlemailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jaka nazwa stanowiska?
    Date: Mon, 3 Oct 2005 13:14:32 +0200

    Użytkownik "Immona" <c...@n...googlemailu> napisał w wiadomości
    news:dhr3d0$rsl$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A czy jest cos, gdzie od razu o nazwie widac, ze sie nie tylko zarzadza
    > gotowym produktem, tylko sie go od podstaw tworzy i wprowadza?

    Moze - poniewaz na Twoja pomoc tu najbardziej licze - wyjasnie swoje
    potrzeby. Chodzi o to, zeby wygladalo to w pelni uzasadniony sposob w
    polaczeniu z trzymiesiecznym okresem trwania tej operacji. Bo w danym
    przypadku ten czas jest akurat odpowiedni, zeby wykonac ten zestaw czynnosci
    zakonczony zaplanowanym odejsciem po wykonaniu roli. Ogolnie chodzi o
    zminimalizowanie zepsucia sobie CV umieszczeniem w niej tak krotkiego okresu
    pracy przez uzycie nazwy stanowiska, ktora sugerowalaby pożądana
    dlugofalowosc. Oczywiscie jak nie ma czegos takiego, to sobie wpisze
    powyzsza propozycje.

    I.