PracaGrupypl.praca.dyskusjejaka data na swiadectwie pracy? › Re: jaka data na swiadectwie pracy?
    From: "przemo77" <p...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jaka data na swiadectwie pracy?
    Date: Mon, 22 Sep 2003 22:09:57 +0200

    Użytkownik "Asia" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bknb36$ngk$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > mam pytanie dotyczace swiadectwa pracy.
    > Pracownik przykladowo jest zatrudniony od 03.01.2003 do 10.09.2003.
    > 09.09 jest w pracy, rozliczas sie z firma, a 10 jeszcze ma dzien wolny np
    za
    > nadgodziny.
    > Czy w takiej sytuacji pracodawca moze wydac mu swiadectwo pracy w tym
    dniu,
    > kiedy pracownik jest w pracy, tj. 09.09.2003.
    > i wstawic w dokumencie data wystawienia i otrzymania swiadectwa -
    > 09.09.2003?
    > W punkcie zatrudnienia jest naturalnie wpisana data:
    03.01.2003-10.09.2003.
    > Czekam na informacje.

    Z tego co wiem to pracodawca na wydanie swiadectwa pracy ma tydzien od
    ustania obowiazku swiadczenia pracy przez pracownika, czyli najszybciej moze
    dostac ten papierek 11 wrzesnia. Ale jak juz firma chce tak zakombinowac to
    nie rozumiem co stoi na przeszkodzie zeby to swiadectwo wydac pracownikowi 9
    wrzesnia, ale z data wydania 11 wrzesnia - jak pracownik byl w porzadku to
    mozna mu isc przeciez na reke. Robiac w ten sposob w jaki opisalas naraza ta
    firma swojego bylego pracownika na niepotrzebne klopoty - na bezrobociu jemu
    takiego swiadectwa pracy juz nie zalicza do stazu.