PracaGrupypl.praca.dyskusjejaka branża? › Re: jaka branża?
  • Data: 2003-05-30 09:25:31
    Temat: Re: jaka branża?
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Sosiński" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:3ED71E6C.3B182756@pf.pl...

    <cut>> > nie - i po dylemacie:)

    > zgodzie sie ( nie to zebym konkurencji sie obawial ;)

    heh - takoz i ja, realia po prostu

    <cut>

    > wiesz... nie do konca.
    > Boom z informatykom IMO powiazany byl z iloscia nowootwieranych firma i
    > zapotrzebowania na
    > ludzi ktorzy zarzadzali by calym tym bajzlem.
    >
    > Moze za 20 -30 lat sytuacja powtorzy sie ? :)

    wtedy i ja i ty bedziemy robili cos zupelnie innego:)
    jak drgnie gospodarka to drgnie wszystko, ale na nowe dotcomy nie ma
    co liczyc, nikt tez nie wmowi ludziom ponownie ze strzaszny wirus zje ich
    dane albo ze daty sie popierdziela:) Sami oswoilismy komputery:)

    > wystarczy ze popatrze w lustro :)

    bo je sie ze wkrotce i mnie to moze czekac:)

    > nie strasz mnie ;)
    > licze na 1 - max 3 miesiace :)

    optymista:)

    > znajac mojego farta, uda mi sie zazebic odejscie z obecnaj firmy, z
    > przejsciem do nastepnej :)

    czego ci zycze, ale obawiam sie ze realia sa trudne - no chyba ze pracowales
    np
    przy wdrozeniach i dales sie poznac w kliku firmach z dobrej strony - wtedy
    szanse automatycznie
    wzrastaja i to znaczaco

    > ( a jak nie, to pojde doly kopac, drzewa wycinac, albo w sadach pomagac.
    > Bo siedziec w miejscu czekajac na zbawienie, nie potrafie :)

    true - w ostatecznosci zawsze zostanie KFC na przeczekanie trudnych dni -
    smutne ale prawdziwe

    > ano wlasnie.

    tylko ze traz coraz zadziej sa poszukiwani mlodzi i tani a coraz czesciej
    omnibusy, nawet nie
    w konkretniej dziedzinie ale np w produktach danej firmy obejmujacych kilka
    roznych dziedzin
    vide ostatnio ogloszenie w jobpilocie gdzie jakas firma szukala speca od MS
    (MsSQL, Windy,
    AD, Exchange itp) - tani absolwent wie co to macierz bo mial na matmie;) ale
    kontrolera ani
    RaidToolsow na oczy nie widzial

    > powiem szczerze - nie wazne czy ktos bedzie swietntym informatykiem, czy
    > zwykla lama,
    > jesli nie ma znajomosci ( ew. farta ) - moze miec duuuze problemy.

    true!

    > w nauke zawsze warto inwestowac.

    ale nie w kursy - przyklad? bylem na kursie Solka 8 - nie powiem, fajna
    sprawa,
    tym bardziej ze mam te dobra sytuacje ze moge sobie potrenowac na jakims
    malym Enterprise,
    ale taki 5-dniowy kursik kosztuje 6 tys - lepiej poszukac dokumentacji i za
    1/3 tego
    wynajac czas maszyny na jakiejs uczelni lub osrodku obliczeniowym (nie wiem
    jak z Unixami
    ale np na AS-ach mozna tak bylo kiedys sie bawic) Roznica jest taka ze masz
    fajny papierek,
    ale sorki, 6 tys za kartke papieru to troche horror show:)

    > 4 zawody ktore maja najwieksze szanse :
    > ksiadz, grabarz, dziwka i wojskowy.

    i te cholerne konowaly;)