PracaGrupypl.praca.dyskusjejak zostać nauczycielem mając już wyższe? › Re: jak zostać nauczycielem mając już wyższe?
  • Data: 2003-07-10 15:17:11
    Temat: Re: jak zostać nauczycielem mając już wyższe?
    Od: "Marcin Wirkus" <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > No ja wiem, że pewnie głupio pytam ale o co chodzi z tym "bez kwalifikacji
    > pedagogicznych zatrudnieni w szkole"?
    > Woźny??? :)))
    > Czy to mnie dotyczy?

    można dogadać się z dyrektorem danej szkoły ze pracując w niej jednocześnie
    skończysz kurs pedagogiczny i wtedy jestes nauczyciel stażysta bez
    kwalifikacji pedagogicznych. a da sie taki kurs zrobic w rok. dostajesz
    jednak marną kase z tego powodu ale jak skonczysz pedagogiczny to gdzies
    okolo 1000 zł za etat powinienes miec (etat szkolny: 18 h)

    Marcin Wirkus

    [ turystyka: www.nadmorzem.com ]
    [ turystyka biznesowa: www.konferencje.net ]
    [ poligrafia i strony www: www.ope.pl ]
    [ skontaktuj się z nami: info(małpka)nadmorzem.com ]
    [ tel. +48 609 167 595, Gadu Gadu: 1122902 ]