PracaGrupypl.praca.dyskusjejak wystawić FV za dojazd? › Re: jak wystawić FV za dojazd?
  • Data: 2006-05-12 08:09:09
    Temat: Re: jak wystawić FV za dojazd?
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com> szukaj wiadomości tego autora

    thaZ [xpect] napisał(a):
    > głupia sprawa; profil działalnośći mojej DG to reklama;
    > w przyszłym tygodniu jadę do Klienta (500km w jedną stronę)
    > który chce pokryć koszty mojej wycieczki.
    > Jak im to ująć na fakturce ?

    Wg mnie - skalkuluj koszty i wystaw mu fakture za jakas analize
    marketingowa itp. Myslę ze to po prostu kwestia dogadania sie z klientem
    jaka faktura bedzie dla niego i jego ksiegowego "koszerna" ;>

    Pomijam kwestie ze przeciez koszt dojazdu do klienta zapewne wkalkujesz
    w koszt uslugi reklamowej i finalnej faktury?

    pzdr
    robbi