PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak uniknac podwojego opodatkowania / praca w anglii /

  • 1. Data: 2006-03-10 00:37:29
    Temat: jak uniknac podwojego opodatkowania / praca w anglii /
    Od: "Pawel" <p...@g...pl>

    witam
    pracowalem w anglii od lipca do konca grudnia 2005 - zarobilem brutto 9 000
    Funtow
    praca legalna
    jak ominac polski podatek - jesli zaplacilem go juz w anglii ?

    dzieki
    Pawel

  • 2. Data: 2006-03-10 08:01:30
    Od: "Boa" <u...@p...onet.pl>

    > pracowalem w anglii od lipca do konca grudnia 2005 - zarobilem brutto 9
    > 000 Funtow
    > praca legalna
    > jak ominac polski podatek - jesli zaplacilem go juz w anglii ?

    Znajdź gdzieś Wyborczą z ostatniego poniedziałku, a konkretnie dodatek
    Praca - zostało to doskonale opisane.

    Pozdrr.,
    Boa.

  • 3. Data: 2006-03-10 08:24:31
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > jak ominac polski podatek - jesli zaplacilem go juz w anglii ?
    masz pecha, zarabiając w irlandii miałbyś lepiej, bo tylko byś zapłacił
    podatek za pieniądze zarobione w Polsce z progiem podatkowym wynikającym z
    dodania twoich dochodów tu i tam:)
    A z UK? tam zapłaciłeś podatek w wysokości bodajże 16%, w naszym pieknym
    kraju przeliczasz kwotę brutto na złotówki, możesz sobie odliczyć diety,
    maksymalnie 30 po 32 funty oraz zryczałtowane koszty przychodu (coś koło
    100 zł za miesiąc) i wyliczasz ile masz w polsce do zapłacenia podatku.
    odejmujesz od tego podatek zapłacony w uk i masz kwotę do dopłacenia
    podatku. niestety.
    a co do szczegółów, odsyłam do większości portali hr-owych, gdzie masz
    szczegółowo wyjaśnioną tę kwestię.
    A powyższe założenia są oczywiście w przypadku zatrudnienia w UK przez
    brytyjskiego pracodawcę.
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 4. Data: 2006-03-10 10:21:09
    Od: "Paulus" <p...@t...pl>

    W wiadomosci: durboq$l6a$...@d...mch.sbs.de,
    Boa <u...@p...onet.pl> napisal:

    > Znajdź gdzieś Wyborczą z ostatniego poniedziałku, a konkretnie dodatek
    > Praca - zostało to doskonale opisane.

    A jak nie znjadzie to tu jest :)
    http://praca.gazeta.pl/gazetapraca/1,68745,3184244.h
    tml

    --
    Pozdrawiam, Paulus
    Join US... Find THEM... http://tiny.pl/zfc

  • 5. Data: 2006-03-10 11:21:25
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "Pawel" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Funtow
    > praca legalna
    > jak ominac polski podatek - jesli zaplacilem go juz w anglii ?

    nie wracac do kraju ;)