PracaGrupypl.praca.dyskusjejak to z tym rownouprawnieniem kobiet na rynku pracy w Polsce jest › Re: jak to z tym rownouprawnieniem kobiet na rynku pracy w Polsce jest
  • Data: 2003-12-15 15:40:41
    Temat: Re: jak to z tym rownouprawnieniem kobiet na rynku pracy w Polsce jest
    Od: mnie tu nie ma <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mangha wrote:
    > Co do faworyzowania kobiet przez prawo pracy - ja tak tego nie widzę.
    > Owszem, jest zapis o niemożności zwolnienia kobiety w ciąży. Moim
    > zdaniem jest to zapis błędny i powinien dotyczyć tylko takiego
    > przypadku, kiedy kobieta jest zwolniona tylko ze względu na fakt
    > ciąży. To by wystarczająco ją chroniło. Nie mam innego faworyzowania
    > kobiety przez prawo.
    biologia nas rozroznila, zadne przepisy ani regulacje tego nie zmienia!
    co z tego, ze zus czy ktolowiek przejmie od pracodawcy te obciazenia,
    jezeli po prostu kobieta ma o jeden powod wiecej zeby na bardzo dlugo
    zniknac z firmy? dla malych firm utrata 1 pracownika na 3 miesiace to
    katastrofa.
    wiesz, gdyby zus na ten czas przysylal do firmy innego pracownika o
    identycznych kwalifikacjach, WTEDY byloby ok. ale to jest niemozliwe,
    niestety...

    mnietuniema