PracaGrupypl.praca.dyskusjejak to z tym rownouprawnieniem kobiet na rynku pracy w Polsce jest › Re: jak to z tym rownouprawnieniem kobiet na rynku pracy w Polsce jest
    From: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak to z tym rownouprawnieniem kobiet na rynku pracy w Polsce jest
    Date: Sat, 13 Dec 2003 13:06:21 -0000
    Sender: j...@p...onet.pl@212.122.214.1

    news:breq1o$24f$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Hehe... zejdź na ziemię, mangha. Jakiś kompleksik ? Powiedz nam
    > o tym. :-)

    Są, są.

    > Dlaczego go rozumie ? bo jestem pracodawcą :-)
    >
    > Czy do niektórych kobiet nie dociera, że pracodawca poszukuje
    > PRACOWNIKA i jak przyjmnie kobietę posiadającą super-hiper kwalifikacje
    > nawet 2x 'lepiej wykształconą niż mężczyzna', która za pół roku pójdzie na
    > macierzyński to dla niego jest to 'chybiona decyzja kadrowa' ?!

    Do niektórych pracodawców nie dociera, że kobieta w Polsce rodzi średnio dwa
    razy w życiu (może i mniej). I kiedyś się na to musi się zdecydować. A jeśli
    nie chesz przyjąć do pracy kobiety bez dzieci, możesz przyjąć taką, która
    już je ma. Albo małe, albo odchowane.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki