PracaGrupypl.praca.dyskusjejak to z tym rownouprawnieniem kobiet na rynku pracy w Polsce jest › Re: jak to z tym rownouprawnieniem kobiet na rynku pracy w Polsce jest
    From: "Antek" <n...@m...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak to z tym rownouprawnieniem kobiet na rynku pracy w Polsce jest
    Date: Sat, 13 Dec 2003 12:26:40 +0100

    "mangha" <m...@c...pl> wrote in message
    news:breq1o$24f$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > [...]
    > awans czy podwyżkę... To rzeczywistość, którą potwierdzają statystyki.
    > Chociaż kobiety w tym kraju są lepiej wykształcone niż mężczyźni. Do
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Hehe... zejdź na ziemię, mangha. Jakiś kompleksik ? Powiedz nam
    o tym. :-)

    > Oczywiście na większości rozmów o pracę pada jakże żenujące pytanie o
    > Twoje plany macierzyńskie. Jakiś czas temu jeden facet (poważna

    Dlaczego go rozumie ? bo jestem pracodawcą :-)

    Czy do niektórych kobiet nie dociera, że pracodawca poszukuje
    PRACOWNIKA i jak przyjmnie kobietę posiadającą super-hiper kwalifikacje
    nawet 2x 'lepiej wykształconą niż mężczyzna', która za pół roku pójdzie na
    macierzyński to dla niego jest to 'chybiona decyzja kadrowa' ?!

    Pozdrawiam,
    Antek