PracaGrupypl.praca.dyskusjejak to jest z tym końcem pracy? › Re: jak to jest z tym końcem pracy?
  • Data: 2004-04-19 21:10:12
    Temat: Re: jak to jest z tym końcem pracy?
    Od: Fabio <f...@a...inetsolutions.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <c60nj0$70c$1@news.onet.pl>, S...@p...onet.pl
    says...

    > widze, ze masz troche doswiadczenia w temacie...
    > moze wiesz, czy po lekko ponad roku pracy, jezeli nie przedluze umowy z
    > pracodawca, przysluguje mi jakis zasilek?

    Witaj, tego Ci niestety nie podpowiem, bo nie znam sie na tym. Ale z
    tego, co pisza w Internecie wynika, ze:

    '[aby otrzymac zasilek] zarejestrowany bezrobotny musi spelnic
    jednoczesnie dwa warunki.

    - urzad pracy nie ma dla niego propozycji odpowiedniej pracy,
    skierowania do prac interwencyjnych, robot publicznych lub na utworzone
    dodatkowe miejsce pracy (powstałe w wyniku udzielenia pozyczki),

    - w okresie 18 miesiecy poprzedzajacych dzien rejestracji byl zatrudniony lacznie
    przynajmniej 365 dni i osiagal w tym okresie co najmniej minimalne wynagrodzenie ?
    800 zl
    brutto, od ktorych byla oplacana skladka na ubezpieczenie społeczne i Fundusz Pracy.'

    Wiecej info znajdziesz tu:

    http://www.infoobywatel.gov.pl/psu/3_6/3_6_2/3_6_2_1
    /3_6_2_1_1/

    ..:: fabio