PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak szukasz programisty - polecam Wrocław

  • 1. Data: 2006-03-09 19:49:14
    Temat: jak szukasz programisty - polecam Wrocław
    Od: jerry <j...@i...pl>

    Potwierdza się - najlepsi specjaliści z branży IT kończą wrocławską
    uczelnię techniczną:

    http://www.microsoft.com/poland/centrumprasowe/prasa
    /05_11/07.mspx

    To jedna z nielicznych uczelni w tym kraju, której dyplom kraju otwiera
    drzwi każdej firmy - i to nie bez przyczyny. W absolwentów Politechniki
    Wrocławskiej, wydz. Elektroniki lub Informatyki i Zarządzania inwestuje
    się w ciemno, a ta inwestycja zawsze przynosi zysk.
    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 2. Data: 2006-03-09 19:58:08
    Temat: Re: jak szukasz programisty - polecam Wrocław
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    Użytkownik "jerry" <j...@i...pl> napisał

    > Potwierdza się - najlepsi specjaliści z branży IT kończą wrocławską
    > uczelnię techniczną:
    Co sie potwierdza? Pierwsze słyszę.

    > http://www.microsoft.com/poland/centrumprasowe/prasa
    /05_11/07.mspx
    No fajnie, że sie chłopakom udało. Ale to, że na uczelni jest paru zdolnych
    chłopaków nie znaczy,ze wszyscy tacy są! Poza tym nie wiem czy wiesz ile
    razy studenci z wawy wygrywali zawody w programowaniu, chociażby topcoder.

    > To jedna z nielicznych uczelni w tym kraju, której dyplom kraju otwiera
    > drzwi każdej firmy - i to nie bez przyczyn.
    To po co ich tu reklamujesz? Przeciez na pewno sa rozchwytywani.

    > W absolwentów Politechniki Wrocławskiej, wydz. Elektroniki lub Informatyki
    > i Zarządzania inwestuje się w ciemno, a ta inwestycja zawsze przynosi
    > zysk.
    A to co teraz napisałeś to po prostu żałosne. Aż nie będę tego komentował.