PracaGrupypl.praca.dyskusjejak poradzic z nienawiscia do kapitalizmu › Re: jak poradzic z nienawiscia do kapitalizmu
    From: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak poradzic z nienawiscia do kapitalizmu
    Date: Tue, 25 Mar 2003 09:19:01 +0000 (UTC)

    Murek <m...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Rafal" <?@?.?> napisał w wiadomości
    >

    > Jesli nie zaplaca mi przez najblizsze 7 - 10 dni to *bedzie o mnie glosno*
    > (tak powiedzial Wisniowiecki idac w Ukraine). Planuje urzadzic demolke w
    > ksiegowosci a konkretnie rozwalic im komputery. Zastanawiam sie tylko jak.
    > Kija bejzbolowego nie wniose, bo ochrona wykryje na wejsciu, wiec chyba
    > najlepsza bedzie gasrurka: krotka a sztywna, w sam raz zeby conieco
    > rozwalic. Co mi zrobia pariasowi :)) Moga przysylac komornika bo poza
    > kilkoma ksiazkami i dwoma parami spodni niczego sie w zyciu nie dorobilem.
> [...]

    Mam nadzieję, że nie mówisz tego serio. Nie rób takich głupst, bo sobie
    napytasz takiej biedy, że będziesz wzdychał do czasów, gdy miałeś co prawda
    książki i parę spodni, ale (poza brakiem pieniędzy, jak wszyscy) innych
    kłopotów nie miałeś.

    Wiesz jak to jest - rozwalisz komputer za 1500 złotych i trafisz do pudła i
    jeszcze z ciebie ściągną z odsetkami. A taki wielki człowiek okradnie własną
    firmę na miliony (to znaczy przeniesie z konta firmy na prywatne) i kilkaset
    osób spuści na bruk, to sobie za to wybuduje posiadłość, kupi jaguara itp itd
    i nikt mu nawet nie podskoczy,