PracaGrupypl.praca.dyskusjejak poradzic z nienawiscia do kapitalizmu › Re: jak poradzic z nienawiscia do kapitalizmu
    From: "Murek" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak poradzic z nienawiscia do kapitalizmu
    Date: Mon, 24 Mar 2003 20:44:15 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179011209.chello.pl

    Użytkownik "Rafal" <?@?.?> napisał w wiadomości
    news:b5mi41$cda$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Nie wiem czy tobie leczenie by się nie przydało.

    Moze , od kilku lat zabija mnie stres zwiazany z kiepska sytuacja
    materialna. Mimo studiow na UW, znajomosci dwoch jezykow obcych i praktyki w
    duzych firmach jestem pomiatanym przez wszystkich pariasem. Nawet tu
    wyzywaja mnie od zlodziei. Chociaz niczego nie ukradlem, podczas gdy ONI
    kazdego dnia okradaja biednych ludzi.

    > Taki byłbyś chojrak za granicą, a jak ciebie w Polsce okradają to
    płaczesz,
    > że to kapitalizm.
    > To czemu zamiast za*** na kotleta tego sk***syna co ci od grudnia 400zł
    nie
    > zapłacił, płaczesz na grupie, że tylko uciekać z Polski ci pozostanie?

    Jesli nie zaplaca mi przez najblizsze 7 - 10 dni to *bedzie o mnie glosno*
    (tak powiedzial Wisniowiecki idac w Ukraine). Planuje urzadzic demolke w
    ksiegowosci a konkretnie rozwalic im komputery. Zastanawiam sie tylko jak.
    Kija bejzbolowego nie wniose, bo ochrona wykryje na wejsciu, wiec chyba
    najlepsza bedzie gasrurka: krotka a sztywna, w sam raz zeby conieco
    rozwalic. Co mi zrobia pariasowi :)) Moga przysylac komornika bo poza
    kilkoma ksiazkami i dwoma parami spodni niczego sie w zyciu nie dorobilem.
    Wiezienie? Coz nie od dzis wyzyskiwacze wtracali tam proletariat.

    > Powiem ci, ze jesteś tylko krzykaczem.W Stanach niby tak łatwo sobie
    > poradzisz z oszustami, ale w Polsce to już nie potrafisz?

    Jeszcze w polowie lat 90 wierzylem w ten system, w kapitalizm. Ze bedzie
    lepiej, ze bedzie mozna pracowac wykorzystujac i rozwijajac swoje
    kompetencje i mozliwosci. Pozniej przyszlo rozgoryczenie i zal
    (otrzezwienie?). Podczas gdy my cierpimy biede oni nie znaja miary w
    pazernej konsumpcji. I gdy pomysle ze bogaca sie na naszej krzywdzie,
    przychodzi nienawisc. Poczytajcie sobie sobotni dodatek do Zycia Warszawy
    jak zyja wyzyskiwacze. 130zl za 100 gr kawioru, 200 zl za kilogram lososia.

    Wiecej i wiecej osob przekonuje sie ile warty jest "kapitalizm", wiec moze
    przewrot jest juz blisko.

    Murek
    m...@w...pl

    NIE Balcerowiczowi, UE, NATO, Bankowi Światowemu, USA (i Izraelowi :) )