PracaGrupypl.praca.dyskusjejak poradzic z nienawiscia do kapitalizmu › Re: jak poradzic z nienawiscia do kapitalizmu
    From: "Irek" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.sci.psychologia
    Subject: Re: jak poradzic z nienawiscia do kapitalizmu
    Date: Mon, 24 Mar 2003 06:27:18 +0100

    > Luz wrzuć ty i wbij sobie do głowy, że im więcej ludzi będzie stać na, tak
    > budzące twoją niechęć, obiady w najlepszych knajpach i zagraniczne
    stypendia
    > dla dzieci, tym szybciej bogacić będą się ludzie, których dziś ledwie stać
    > na czynsz i jedzenie. Troski o biednych nie można zaczynać od d**y strony,
    > trzeba ją rozpocząć od tych, którzy mają potencjał, by stać się bogatymi.
    > ++ Michał Gancarski ++

    Przeciez napisalem ze mi to kalafiorem ile kto ma i nie mam zamiaru zagladac
    co robi z wlasna kasa !!!! I biedni tez mnie nie interesuja. Stwierdzam
    tylko ze ci nasi bogaci sa bogaci jakos inaczej :-)) Jako przyklad: w
    ubieglum tygodniu przychodzi 17 latek da US i pyta urzedniczke czy tatus
    moze odpisac se od podatku nowego harleya, bo on widzial taki w Markach i
    musi z ojcem przeprowadzic konstruktywka dyskusje. Dodam ze gosc regularnie
    zalega po kilka miesiecy z platnosciami dla podwykonawcow. I gwarantuje Ci
    ze za kilka dni bedzie po ulicach smigac nowa maszyna za 130.000pln, a kilku
    facetow zamknie firmy i komorowski sciagnie z nich zalegle oplaty. Ale masz
    racje wara wszystkim od kasy biznesmena, sa to jego uczciwie zarobione
    pieniadze.
    Irek