PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak napisac oswiadczenie??

  • 1. Data: 2005-07-14 21:55:03
    Temat: jak napisac oswiadczenie??
    Od: "Xyloo" <x...@o...pl>

    Moze ktos wie jak napisac "oświadczenia o korzystaniu z pełni praw
    publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie"

    dzieki
    xyloo

  • 2. Data: 2005-07-14 22:11:49
    Temat: Re: jak napisac oswiadczenie??
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia 14-07-2005 o 23:55:03 Xyloo <x...@o...pl> napisał:

    > Moze ktos wie jak napisac "o?wiadczenia o korzystaniu z pe?ni praw
    > publicznych i o niekaralno?ci za przest?pstwo pope?nione umy?lnie"

    "Oświadczam że korzystam w pełni z praw publicznych i nie byłem karany
    sądownie za przestępstwo umyślne. (podpis)"

    Może być?

  • 3. Data: 2005-07-14 23:00:35
    Od: "M." <m...@g...com.nospam>

    Xyloo napisał(a):
    > Moze ktos wie jak napisac "oświadczenia o korzystaniu z pełni praw
    > publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie"
    >

    > dzieki
    > xyloo

    www.usc.gov.pl jest takie oświadczenie

    Pozdrawiam M.

  • 4. Data: 2005-07-15 08:14:33
    Od: "bez SCIEMY" <b...@W...gazeta.pl>

    Xyloo <x...@o...pl> napisał(a):

    > Moze ktos wie jak napisac "oświadczenia o korzystaniu z pełni praw
    > publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie"
    >

    > dzieki
    > xyloo

    Zwiezle, jasno i zrozumiale sformuowane zdania, na temat i Twoj podpis.

    Mozesz dodac naglowek OSWIADCZENIE.

  • 5. Data: 2005-07-15 18:55:58
    Od: "Xyloo" <x...@o...pl>