PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wrocław - LOGISTYK / KOORDYNATOR MAGAZYNU

  • 1. Data: 2005-07-14 15:52:19
    Temat: Wrocław - LOGISTYK / KOORDYNATOR MAGAZYNU
    Od: "Adecco Poland Sp. z o.o." <k...@a...pl>

    Adecco Poland Sp. z o. o. należące do międzynarodowej korporacji Adecco
    S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, poszukuje dla
    swojego klienta, firmy z branży produkcyjnej we Wrocławiu osób na
    stanowisko:

    LOGISTYK / KOORDYNATOR MAGAZYNU
    nr ref. 171/ 1949

    WYMAGANIA:

    . Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne

    a.. Mile widziane doświadczenie w dziale logistyki, magazynu
    b.. Dobra znajomość języka angielskiego
    c.. znajomość gospodarki magazynowej będzie dużym atutem
    d.. co najmniej podstawowa wiedza z zakresu logistyki
    e.. umiejętność zarządzania ludźmi
    f.. umiejętność analitycznego myślenia
    Praca Stała

    Umowa o pracę

    Zainteresowanych zapraszamy do rejestracji bezpośredniej na www.adecco.pl
    (rejestracja w bazie danych + zgłoszenie do wybranej oferty), ewentualnie do
    przesłania aplikacji (w języku polskim oraz angielskim), oznaczonej w
    temacie numerem referencyjnym na adres: e-mail: k...@a...pl

    Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia, jednocześnie informujemy, że
    skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Na CV prosimy o dopisanie
    następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych
    zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji
    rekrutacji /zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97.r .o Ochronie Danych Osobowych
    Dz. Ust. nr 133 poz. 883/.

  • 2. Data: 2005-07-14 16:10:14
    Temat: Re: Wrocław - LOGISTYK / KOORDYNATOR MAGAZYNU
    Od: "jaQbek" <j...@n...pl>

    Użytkownik "Adecco Poland Sp. z o.o." <k...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:db61p8$53m$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
    > S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, poszukuje dla
    > swojego klienta, firmy z branży produkcyjnej we Wrocławiu osób na

    Pl.praca.oferowana przestało działać ?

  • 3. Data: 2005-07-14 20:32:33
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia 14-07-2005 o 18:10:14 jaQbek <j...@n...pl> napisał:

    > U?ytkownik "Adecco Poland Sp. z o.o." <k...@a...pl> napisa?
    > wiadomo?ci news:db61p8$53m$1@news2.ipartners.pl...
    >>
    > Pl.praca.oferowana przesta?o dzia?aae ?

    nie, w adecco przyjęli debila na zastępstwo czasowe w czasie urlopu.

  • 4. Data: 2005-07-14 22:49:43
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Tomasz Płókarz wrote:
    > nie, w adecco przyjęli debila na zastępstwo czasowe w czasie urlopu.

    ROTFL, najwyraźniej tak.

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 5. Data: 2005-07-15 00:37:25
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia 15-07-2005 o 00:49:43 Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> napisał:

    > ROTFL, najwyraźniej tak.

    A mówiąc seriej ;) ta kobieta, Karolina Kierko, widnieje na
    http://42.pl/url/dl1 jako "osoba zarządzająca".

    I jak tu wysyłać CV do kretynów? To jest (jeszcze seriej) typowe u mnie
    ukłucie niepokoju. Wyślę sztampową aplikację, przepadnę w tłumie, wyślę
    dobrą, kretyn nie zrozumie.

  • 6. Data: 2005-07-15 04:32:45
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela> napisał w
    wiadomości news:op.stxionsx0ohrn9@donkichot...

    > I jak tu wysyłać CV do kretynów? To jest (jeszcze seriej) typowe u mnie
    > ukłucie niepokoju. Wyślę sztampową aplikację, przepadnę w tłumie, wyślę
    > dobrą, kretyn nie zrozumie.

    A nie przyszło ci do głowy najprostsze rozwiązanie, żeby wogóle nic do
    "kretynów" nie wysyłać?

    vertret

  • 7. Data: 2005-07-15 04:45:12
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia 15-07-2005 o 06:32:45 vertret <vertret@@@op.pl> napisał:

    > U?ytkownik "Tomasz P?ókarz" <t...@x...xn--p-ela> napisa?
    > wiadomo?ci news:op.stxionsx0ohrn9@donkichot...

    > A nie przysz?o ci do g?owy najprostsze rozwi?zanie, ?eby wogóle nic do
    > "kretynów" nie wysy?aae?

    Przyszlo, ale nie zawsze po tresci ogloszenia widać ;)

  • 8. Data: 2005-07-15 06:16:02
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Tomasz Płókarz [Fri, 15 Jul 2005 06:45:12 +0200]:

    > Przyszlo, ale nie zawsze po tresci ogloszenia widać ;)

    Google Twoim przyjacielem... ;)

    Kira

  • 9. Data: 2005-07-15 07:25:20
    Od: czarny <m...@f...art.pl>

    wszyscy piszący powyżej:

    Panowie, nie obrażajcie ludzi. Kulturalniej bedzie zwrocic uwage,
    napisac do źrodla.
    Wyjezdzac na dzien dobry z "kretynem" przy radosnym akompaniamencie
    kolegow z grupy... srednio ladnie to wyglada, nawet jesli jestescie
    baaardzo poirytowani.

    --
    czarny
    [:::: usun xxx z adresu :: mystique at free.art.pl ::::]

  • 10. Data: 2005-07-15 07:51:55
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    czarny napisał(a):
> [...]
    > Wyjezdzac na dzien dobry z "kretynem" przy radosnym akompaniamencie
    > kolegow z grupy... srednio ladnie to wyglada, nawet jesli jestescie
    Zglosilem wczoraj do a...@a...pl. Czekam na odpowiedz.
    Aczkolwiek wydaje mi sie ze pomylic sie mozna raz. Wyslac 12 ogloszen
    nie na ta grupe co trzeba - to juz trzeba sie wykazac.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl