PracaGrupypl.praca.dyskusjejak myślicie › Re: jak myślicie
    From: "DO" <d...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak myślicie
    Date: Thu, 20 Oct 2005 11:57:57 +0200

    Użytkownik "wilddziki" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:dj7j0g$2b$1@inews.gazeta.pl...
    > Mam takie pytanko, bo w sumie to się trochę nad tym zawsze zastanawiam,
    > zwłaszcza po jakiejś rozmowie kwalifikacyjnej, nad tematem nieśmiałych
    > informatyków. Czasami się zdarzało, że mi się ludziska na rozmowie wprost
    > pytały jak u mnie jest z kontaktem z przeciętnym użytkownikiem, bo oni by
    > bardzo chcieli uniknąć sytuacji, w której to informatyk byłby zamknięty w
    > swoim świecie komputerów, a tym samym ludzie nie mogli by się z nim
    dogadać...
    > Dość często słyszy się że informatyk jest niechlujny, nie ma dziewczyny(no
> [...]

    Generalnie poczucie dbalosci o siebie nie dotyczy tylko waskiej grupy
    zawodowej, czyli informatykow. Problem mozna bradziej rozszerzyc, bowiem
    zarowno wsrod plci pieknej jak i brzydkiej znajduja sie osoby, ktore maja z
    tym problem. Wsrod informatykow moze to byc na tyle tendencyjne, iz wielu z
    nich przedkladai swoja pasje nad dbalosc o swoj wyglad (dlugie wlosy nie sa
    oznaka niedbalosci o ile sa utrzymane w stanie przyzwoitym, podobnie
    zarost). Jest to grupa osob, ktore nie konca swojej pracy w przyslowiowych 8
    godzinach.

    Pozdrawiam
    DO