PracaGrupypl.praca.dyskusjejak myślicie › Re: jak myślicie
    From: <a...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak myślicie
    Date: Thu, 20 Oct 2005 11:37:35 +0100

    Użytkownik "wilddziki" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:dj7j0g$2b$1@inews.gazeta.pl...
    > Osobiście, pracując w dużych firmach (w kilku małych też), nie spotkałem
    ani
    > jednego jak wyżej opisanego informatyka, wręcz przeciwnie, zawsze to byli
    > ludzie bardzo kontaktowi, często w stałych związkach nawet małżeńskich :),
    > czyści i "niezalatujący" jakimiś dziwnymi zapachami, często w garniakach i
    > krawatach.
    > Wpisujcie może jak to u was wygląda, może ja poprostu mam szczęście.
    >
    > --
    http://www.gazeta.pl/usenet/

    Ja mam z informatykami doświadczenia jeszcze nieco inne.
    W mojej firmie jest ich cały sztab!!! ( 12 osób, o ile na dniach nie
    przyjęli kolejnego ).
    Generalnie są odpychający ale z zupełnie innego powodu.
    Po prostu są zarozumiali, zadufani w sobie i niechętni do pomocy, a do tego
    prawie zawsze nim dokończę o co chodzi to już słyszę że to grubsza sprawa i
    że pewnie nie da się tego zrobić od razu.
    Parę razy udowodniłam im że się da tylko po prstu trzeba chcieć.
    Generalnie jednak jest to dział którego najbardziej nie lubię w całej firmie
    i gdy nie muszę być na niego zdana to unikam na odległość.

    Asia

    P.S. Raz jednak nie wytrzymałam i odpowiedziałam jednemu, że niech naprawia
    lepiej mojego laptopa bo jak ja przestanę sprzedawać to on nie dostanie
    swojej pensji bo ktoś musi ją wypracować!
    Obruszył się straszliwie.
    Może nie było to fair z mojej strony, ale naprawdę za którymś kolejnym razem
    wyprowadził mnie z równowagi swoim zarozumialstwem.