PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak mowi do mnie to zamyka oczy

  • 1. Data: 2004-12-03 13:23:34
    Temat: jak mowi do mnie to zamyka oczy
    Od: "Robert" <narol007[SRAM NA SPAM]@gazeta.pl>

    Dzis mialem dluzsza pogawetke na wazne tematy z szefem. Ale co ciekawego,
    normalnie gosc patrzyl w moja strone i zamykal oczy!

    co moze to znaczyc ? ze sie mnie boi ? :)
    cos ukrywa ?

  • 2. Data: 2004-12-03 13:27:18
    Temat: Re: jak mowi do mnie to zamyka oczy
    Od: wojtek <g...@z...pbz>

    Robert napisał(a):
    > Dzis mialem dluzsza pogawetke na wazne tematy z szefem. Ale co ciekawego,
    > normalnie gosc patrzyl w moja strone i zamykal oczy!
    >
    > co moze to znaczyc ? ze sie mnie boi ? :)
    > cos ukrywa ?

    może go świdrujesz wzrokiem?

  • 3. Data: 2004-12-03 13:28:59
    Od: emati <e...@n...wp.pl>

    Robert napisał(a):
    > Dzis mialem dluzsza pogawetke na wazne tematy z szefem. Ale co ciekawego,
    > normalnie gosc patrzyl w moja strone i zamykal oczy!
    >
    > co moze to znaczyc ? ze sie mnie boi ? :)
    > cos ukrywa ?

    może chce ci dac podwyżke ale boi się czy nie za małą.... :-)

  • 4. Data: 2004-12-03 13:34:43
    Od: "jensen" <j...@i...pl>

    musi to być strasznie śmieszny widok :-)

  • 5. Data: 2004-12-03 15:40:55
    Od: "marek" <m...@b...com>

    "Robert" <narol007[SRAM NA SPAM]@gazeta.pl> wrote in message
    > Dzis mialem dluzsza pogawetke na wazne tematy z szefem. Ale co ciekawego,
    > normalnie gosc patrzyl w moja strone i zamykal oczy!

    niektorzy ludzie tak maja, jesli chca powiedziec cos waznego lub musza sie
    skoncentrowac (w sytuacji stresowej?)
    Sam mam takie... zadatki - ale to raczej dluzsze mrugniecia niz zamkniecie
    oczu na 10 minut ;)

    marek

  • 6. Data: 2004-12-03 16:49:48
    Od: Jerry <j...@g...pl>

    Robert wrote:
    > Dzis mialem dluzsza pogawetke na wazne tematy z szefem. Ale co ciekawego,
    > normalnie gosc patrzyl w moja strone i zamykal oczy!
    > co moze to znaczyc ?

    Siedział na necie do trzeciej?
    (w nocy)

    Jurek

  • 7. Data: 2004-12-03 21:02:27
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Robert w news:coppco$ejg$1@inews.gazeta.pl napisał(a):

    > normalnie gosc patrzyl w moja strone i zamykal oczy!
    > co moze to znaczyc ?

    To znaczy, że nie ma szklanych oczu? ;-)

    > cos ukrywa ?

    Mruga? ;-)

    BPANMSP ;-)

    dobrej nocy
    Greg

  • 8. Data: 2004-12-03 21:03:02
    Od: "Coinneach Odhar" <C...@m...wp.pl>

    Gdzieś z głębi "Robert" <narol007[SRAM NA SPAM]@gazeta.pl> wypłynęło z
    pasją:
    > Dzis mialem dluzsza pogawetke na wazne tematy z szefem. Ale co
    ciekawego,
    > normalnie gosc patrzyl w moja strone i zamykal oczy!
    >
    > co moze to znaczyc ?

    Jeśli równocześnie zasłaniał usta dłonią lub otwarcie ziewał, sprawa jest
    raczej jasna :)).

    Pozdro
    Coinneach

  • 9. Data: 2004-12-03 21:06:27
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>

    On 12/3/2004 2:23 PM, Robert wrote:

    > Dzis mialem dluzsza pogawetke na wazne tematy z szefem. Ale co ciekawego,
    > normalnie gosc patrzyl w moja strone i zamykal oczy!
    >
    > co moze to znaczyc ? ze sie mnie boi ? :)
    > cos ukrywa ?

    A pije, płacze i moczy pieluszkę? Może to model Baby Born?

    Pozdrawiam/Mariusz

  • 10. Data: 2004-12-04 09:00:33
    Od: ml <e...@p...pl>

    In article <coppco$ejg$1@inews.gazeta.pl>, "Robert" <narol007[SRAM NA
    SPAM]@gazeta.pl> says...

    > Dzis mialem dluzsza pogawetke na wazne tematy z szefem. Ale co ciekawego,
    > normalnie gosc patrzyl w moja strone i zamykal oczy!

    Najczesciej znaczy tylko tyle, ze w tym momencie chce byc zupelnie gdzie
    indziej.

    pozdrawiam, ml