PracaGrupypl.praca.dyskusje › Granica Recruitment (praca w Londynie) - słyszał ktoś o tej firmie ?

  • 1. Data: 2004-12-02 19:43:29
    Temat: Granica Recruitment (praca w Londynie) - słyszał ktoś o tej firmie ?
    Od: dorota <s...@p...pl>

    Czy słyszał ktoś o firmie Granica Recruitment prowadzącej nabór do pracy
    w Londynie w charakterze "buiding security guard" ?
    (Było ogłoszenie w Gazecie Wyborczej).
    Proszę pilnie o info, gdyby ktoś posiadał jakiekolwiek wieści
    Dzięki i pozdro.
    Guard

  • 2. Data: 2004-12-03 09:48:52
    Od: "marek" <m...@b...com>

    "dorota" <s...@p...pl> wrote in message
> [...]
    > (Było ogłoszenie w Gazecie Wyborczej).
    > Proszę pilnie o info, gdyby ktoś posiadał jakiekolwiek wieści

    1. a co, chca zaliczke? ;)
    2. nie znam firmy, ale nazwa przekomiczna.
    3. powiedz mi jakie stawki oferuja, to Ci powiem, ile na Tobie zarabiaja...
    ;)
    4. im wieksze obietnice, tym wiecej ostroznosci polecam.

    marek