PracaGrupypl.praca.dyskusjejak i gdzie szukacie pracy dla siebie? › Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
    From: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
    Date: Sun, 26 Mar 2006 21:51:01 +0200

    > Kto tak powiedział?
    wejdź na dowlony portal HRowy lub przejdź się bezposrednio do jakiegoś
    doradcy zawodowego i wyjaśni ci punkt po punkcie co powinno się w cefałce
    znajdować. Skąd to się wzięło - nie wiem. A co daje to rozszerzenie ponad
    wiedzę merytoryczną dotyczącą bezpośredniego wykonywania zawodu, już
    niejednokrotnie pisało ci wiele osób w tym ja. Wiem że masz swoje zdanie na
    ten temat, ale to nie znaczy że inni też je będą mieli

    > Chcę. Czemu wg Ciebie prostactwem miałoby być powiedzenie wprost: "zmieńmy
    > temat, bo o tym nie chcę rozmawiać"? Albo: "proszę powrócić do meritum,
    > nie mam zwyczaju rozmawiać o sprawach osobistych z obcymi"? Umiesz obronić
    > tę tezę?
    zwróć uwagę na cytat powyżej, ten z mojej wypowiedzi - słowa "nieumiejetność
    odwrócenia tematu". Twierdzisz że twój sposób jest nieumiejętny?

    > Nie boli mnie to wcale. Mam w tej materii sporo doświadczenia i
    > ugruntowany na jego podstawie pogląd. Toteż bzdury mnie absolutnie nie
    > ruszają.
    wprawdzie to nie moja sprawa, ale zdaje się że prezentujesz swój
    światopogląd jako "kto nie myśli tak jak ja, to mam go gdzieś"

    > No i o to chodzi, o to chodzi. Teraz weź to odczucie, zanieś do swego
    > miejsca pracy i zastosuj. Jak masz odwagę kolego...
    mam, własnie przy nim siedzę :) i niejednokrotnie bluzgam na siebie
    niewybrednie. czy cos to zmienia?

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---