PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak byc dostrzeganym i zabawanym w pracy?

  • 1. Data: 2006-06-06 19:06:07
    Temat: jak byc dostrzeganym i zabawanym w pracy?
    Od: "wodzik" <w...@b...pl>

    W jaki sposob byc zabawnym i lubianym w pracy? Moze jakies recepty?

    W.

  • 2. Data: 2006-06-06 19:28:01
    Temat: Re: jak byc dostrzeganym i zabawanym w pracy?
    Od: "frykow" <f...@w...pl>

    wodzik napisał(a):
    > W jaki sposob byc zabawnym i lubianym w pracy? Moze jakies recepty?
    Zdecyduj się czy chcesz być "dostrzeganym i zabawanym" czy też
    "zabawnym i lubianym". To pierwsze dużo łatwiej osiągnąć i drugie.

    Frykow

  • 3. Data: 2006-06-06 20:12:04
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > W jaki sposob byc zabawnym i lubianym w pracy? Moze jakies recepty?

    A po co Ci to? ożeń sie i lubiany badź przez żonę, w pracy wystarczy że będziesz
    kompetentny i sumienny.
    Wojtek

  • 4. Data: 2006-06-06 20:31:56
    Od: "wodzik" <w...@b...pl>

    Slusznie, jednak dobrze byloby aby w robocie take bylo OKI? Duzoe daje do
    myslenia co napisales... nawet jest to zgodne z tym do czego sam dochodze.

    m.

  • 5. Data: 2006-06-06 20:32:41
    Od: "wodzik" <w...@b...pl>

    ok dostrzegany i lubiany... dla mnie i szefa na plus - dla innyc takze -
    seme plusy

    ,.

  • 6. Data: 2006-06-07 06:34:21
    Od: "Maciek" <i...@w...pl>

    >W jaki sposob byc zabawnym i lubianym w pracy? Moze jakies recepty?

    Aby byc zabawnym trzeba:
    - opowiadac dopcipy
    - rzucac blyskotliwe i zabawne uwagi

    Aby być lubianym:
    - słuchać innych
    - nie zrzucać swojej roboty roboty na innych
    - pomagać innym
    - nie zamęczać swoimi problemami

    Powodzenia
    Maciek

  • 7. Data: 2006-06-07 16:26:51
    Od: Sokol <s...@w...pl>

    Dnia Tue, 6 Jun 2006 22:12:04 +0200, fotech napisał(a):

    > A po co Ci to? ożeń sie i lubiany badź przez żonę, w pracy wystarczy że będziesz
    kompetentny i sumienny.
    > Wojtek

    w zyciu sie nie żen - aby być lubiany kup sobie psa :)
    w j/w

    --
    Zdzisław Sokołowski

  • 8. Data: 2006-06-07 17:31:00
    Od: SOCAR <s...@i...pl>

    Dnia Tue, 6 Jun 2006 21:06:07 +0200, wodzik napisał(a):

    > W jaki sposob byc zabawnym i lubianym w pracy? Moze jakies recepty?

    W sumie przychylałbym się do tego co napisał Maciek. Ale jeżeli o to pytasz
    to obawiam się że sprawa "stania się dostrzeganym i zabawnym" nie jest
    czymś co można "kupić" lub zrobić z niczego. Osoby "dostrzegane/zabawne"
    mają "to coś" co powoduje że są dostrzegane i zabawne, a inne albo się tego
    nauczą albo i nie, w sumie nie wiem czy jest to możliwe do "nauczenia się".

    Praca to nie cyrk, w pracy tak naprawde liczy się kompetencja i jakość
    Twojej pracy. To że nie rzucasz dowcipami i nie jesteś w centrum uwagi to
    nieraz jest całkiem dobra rzecz (szczególnie jak zaczyna się coś walić, a
    wszyscy patrzą na Ciebie, lub na Ciebie zrzucają winę).

    Moim zdaniem jeżeli zadajesz takie pytanie to czujesz się troche
    niedoceniony w pracy. Niestety tylko Ty możesz to zmienić. Raz - zachowując
    się jak nie Ty - opowiadać kawały itp, lub zachowywać się tak jak się
    zachowujesz i nie przejmować się.

    No chyba że współpracownicy zaczeli stawiać na Tobie piwo i rzucać w Ciebie
    papierowymi kulkami :P
    --
    SOCAR (s...@i...pl)

  • 9. Data: 2006-06-07 17:55:02
    Od: "frykow" <f...@w...pl>

    wodzik napisał(a):
    > ok dostrzegany i lubiany... dla mnie i szefa na plus - dla innyc takze -
    > seme plusy
    Inni ci już w zasadzie odpisali. A ja tylko dodam: nie narzucaj się,
    nic na siłę.

    pozdr
    Frykow