PracaGrupypl.praca.dyskusjejak aplikowac na praktyki ? › Re: jak aplikowac na praktyki ?
    From: "Mikin" <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak aplikowac na praktyki ?
    Date: Sun, 16 Jan 2005 13:48:06 +0100
    Sender: m...@v...pl@81.168.185.204

    Witam
    wedlug mnie jesli chodzi o cv nie mam znaczenia czy praktyki czy praca
    Wysylajac cv pracodawca bedzie wiedzial ze ma do czynienia ze studentem
    (w cv nie bedzie daty zakonczonych studiow)
    W liscie motywacyjnym i w tytule/tresci maila napisz ze ubieasz sie o
    praktyki, a ewentulane
    doswiadczenie w pisaniu programow dla znajmowych mozesz zawrzec
    wlasnie w liscie motywacyjnym. Poza tym jeslie zostaniesz zaprosozny
    na rozmowe bedziesz mogl sie tym pochwalic.
    Kwestia czy firma woguel przyjmuje studnetow na praktyki.
    do dokumentow zalacz skan certyfiaktu.
    Nie wiem czy bedzie tak prsoto 3 miesiace praktyki i pozniej praca
    Na apraktyki nie jest sie az tak bardzo trudno dostac (zalezy jeszcze
    gdzie)
    poniewaz firma przewaznie nie placi praktykantowi i stawia sie przed
    nim mniejsze wymagania.
    A ubiegajac sie o stala prace musisz wiedziec ze wtedy na 1 miesjcu firma
    a dopeiro pozniej szkola. Nie mozna wtedy zbyt czetso sie zwalniac itd
    i czasami troche trudno to pogodzic.
    Ja obercnie jetsem na praktych i chyba najlepsze rozwiazane, mam koelge
    ktory rpacuje i ma naprwde ciezko.

    ..ale dla chcacego nic trudnego...

    powodzenia