PracaGrupypl.praca.dyskusjejacy sa prywaciarze - relacja z 1 dnia pracy (dlugie) › Re: jacy sa prywaciarze - relacja z 1 dnia pracy (dlugie)
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jacy sa prywaciarze - relacja z 1 dnia pracy (dlugie)
    Date: 29 May 2003 14:22:18 -0700

    "przemo77" <p...@p...onet.pl> writes:
    [..]

    > Nie wiem czy ktos wyciagnie wnioski z tej historii (mam nadzieje ze tak),
    > ale ja musialem dac upust swojej wscieklosci na nieuczciwych pracodawcow.
    > Naprawde nie wiem czy jeszcze w tym kraju istnieja uczciwe firmy - a moze
    > tylko ja trafiam na te zle. Rozumiem ze ktos jest wlascicelem firmy i
    > wyklada wlasne pieniadze, ale niech do cholery szanuje ludzi - to nic nie
    > kosztuje. Przestrzegam wszystkich przed malymi i srednimi prywatnymi
    > firmami - bardzo dokladnie wybadajcie firme zanim w cos sie wpakujecie - ja
    > na szczescie stracilem tylko 2 dni cennego czasu i mam nadzieje ze jesli
> [...]

    to, ze sa nieuczciwi pracodawcy (jak i pracownicy) to kazdy wie.
    natomiast powalila mnie twoja logika: naciales sie raz (pare razy?) i
    wyciagasz wniosek, ze wszyscy prywaciarze sa tacy, przestrzegasz,
    ostrzegasz... rany boskie.

    czy jak zobaczysz w swoim zyciu 4 brazowe krowy, to wyciagniesz
    wniosek, ze _wszystkie_ krowy na swiecie sa brazowe?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net