PracaGrupypl.praca.dyskusjeja wyjechalem... › Re: ja wyjechalem...
  • Data: 2004-09-19 14:43:36
    Temat: Re: ja wyjechalem...
    Od: Tomasz 'motto' Motyliński <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    obywatel w wiadomości <cik0v6$m1q$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > No niestety. Stwierdzilem ze dalsze mocowanie sie z polska rzeczywistoscia
    > nie ma sensu. Wyjechalem do Irlandii.

    Wielu ma podobne plany, ja też (niestety czekam, aż moja Pani skończy
    studia, abyśmy mogli pojechać razem).

    > http://www.obywatel.blog.onet.pl

    Powiem szczerze, to pierwszy blog, którego przeczytałem całego, ba pierwszy
    którego nie zamknąłem po 4s. Więcej chyba mówić nie muszę. :)
    Pozdrawiam i powodzenia w "innym" świecie.

    --
    Tomasz 'motto' Motyliński [JID: m...@j...wp.pl GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623