PracaGrupypl.praca.dyskusje › inzynier serwisu (praca wyjazdowa) - zarobki?

  • 11. Data: 2006-10-22 23:27:52
    Temat: Re: inzynier serwisu (praca wyjazdowa) - zarobki?
    Od: "T.F." <t...@a...wp.pl>

    "MK" ...

    > Jest wielu specjalistów w tej branży ale tak naprawdę ważne jest
    > doświadczenie i wiedza nabyta w praktyce.

    1000% racji.

    PS:
    powinienes wyciagac >= 4000zl na miesiac.
    netto oczywiscie.

    --
    T.F.

  • 12. Data: 2006-10-23 06:32:39
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarcinF" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > clockworkoi wrote:
    <cut>
    > to ze sprzet jest drogi niekoniecznie musi oznaczac wieksza zlozonosc
    > i trudnosc w czynnosciach serwisowych, a wiec i zarobki wcale nie
    > musza isc w gore razem z wartoscia tego sprzetu
    >
    > mnie osobiscie bardziej ciekawi zwiazek zarobkow z warunkami
    > w jakich sie pracuje i iloscia czasu jaki tego typu praca zabiera

    To prawda, ale moze oznaczac jakies konkretne, specjalne uprawnienia, zwykly
    skladacz rak do biblioteki tasmowej nie wlozy nawet po to, zeby ja
    przedmuchac (widzialem taka niewielka IBM-a, gdzie zdaje sie panowala jakas
    roznica cisnien czy cos, i zeby przedmuchac glupie pylki, przyejzdzal kolo z
    IBM-a. A prawda jest taka, ze za te robote ktora wykonuje kolega, kaska
    powinna byc wieksza, zwlaszcza jak na mazowieckie.

  • 13. Data: 2006-10-23 17:09:18
    Od: MK <X...@p...fm>

    T.F. napisał(a):

    > powinienes wyciagac >= 4000zl na miesiac.
    > netto oczywiscie.

    Ale tam gdzie pracuje nie chcą dawać więcej.
    I co zrobić ? szukać gdzie indziej ?

    MK

  • 14. Data: 2006-10-24 00:37:24
    Od: "T.F." <t...@a...wp.pl>

    "MK" ...
    > Ale tam gdzie pracuje nie chcą dawać więcej.
    > I co zrobić ? szukać gdzie indziej ?

    oczywiscie.
    albo idz na calosc.

    --
    T.F.

  • 15. Data: 2006-10-24 09:12:06
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MK" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Ale tam gdzie pracuje nie chcą dawać więcej.
    > I co zrobić ? szukać gdzie indziej ?

    No raczej:) Zacznij sie rozgladac za normalna robota. W mazowieckim, a
    zwlaszcza Warszawie w tej branzy naprawde da sie zarobic wiecej.
    pozdro i powodzenia
    /p