PracaGrupypl.praca.dyskusjeinwestora poszukuje... › Re: inwestora poszukuje...
  • Data: 2006-12-30 21:54:27
    Temat: Re: inwestora poszukuje...
    Od: "KubaS" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    futszaK napisal(a):

    > troche cienki ten zwrot i dlugo trzeba czekac :(
    > uwzgledniles przy liczeniu tego zwrotu koszty promocji ?

    - powiedz mi stary ile businessplanów napisales
    i czy BEP brake event point po 1,5 roku jest dobry czy zly

    chce przypomniec ze ta stopa zwrotu przekracza 50%
    i moje zastrzerzenie dotyczylo by raczej zbyt optymistycznych
    zalozen co do rentownosci - tj pominiecia kosztów i zanizania
    ich albo zbyt oprymistycznych cen produktów gotowych.

    Znajdz mi chociaz spólke gieldowa która nominalnnie przynosi taki
    zysk(ksiegowo)

    np. na podstawie cena/zysk

    Powiem ci z góry ze dzis na gieldzie takiej nie ma.

    Pozdrawiam
    Kuba