PracaGrupypl.praca.dyskusjeinterview w Siemens › Re: interview w Siemens
    From: Bartek <q...@d...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: interview w Siemens
    Date: Mon, 31 Jan 2005 23:34:52 +0100

    On Sat, 29 Jan 2005 13:41:45 +0100, LupoAlberto <l...@f...adres.pl>
    wrote:

    > Tez bylem, i tez moje odczucia sa takie same...
    >
    > ... choc mnie nie przyjeli :-)
    > (bylo na stanowisko gdzie byla wymagana dobra znajomosc Javy
    > - a ja na tym ich "tescie" z Javy raczej kiepsko wypadlem - Java
    > to nie jest akurat moja najmocniejsza strona, choc poradzilbym sobie).
    > Ale dwa dni pózniej dostalem prace gdzie indziej, i tez
    > nie narzekam (tez duza firma - warunki finansowe podobne)
    >
    > Niektórzy szukajac kandydatów do pracy po prostu ich gnebia
    > tak, zeby im koniecznie pokazac ze nic nie umieja.
    >
    > W Siemensie akurat bylo to zrobione bardzo kulturalnie,
> [...]

    Chyba zwariowales.
    Kolesie wypisuja w cv takie bzdury, ze czasem kopara opada po przeczytaniu
    wypelnionego testu.
    Bedac w pracy spotykasz sie z roznymi problemami, m.in. stres.
    IMHO dobry zawodnik poradzi sobie z problemem w skrajnie trudnej sytuacji -
    - to swiadczy o jego potencjale.
    Rozwiazujac cienko test z Javy po prostu pokazales, ze Java nie jest Twoja
    mocna strona, to wszystko - jestes lepszy w czyms innym.

    Kolesie szukali do Javy a nie do innych rzeczy - PRACODAWCY, ROBCIE
    MAKSYMALNIE TRUDNE
    TESTY!!!